"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach

2014. november 17. 19:23 - sandor80szabo

Végső visszaszámlálás

Elérkezett hát a várva várt utolsó hét. Öt nap múlva elindulok. Leírhatatlan érzés, hogy itt állok a képzeletbeli küszöbön ismét. Megannyi tervezés, szervezés és munka áll mögöttem. De elmondhatom, hogy egy-két apróság kivételével a tervezett indulásig elkészültem.

A felszerelésem megvan. A későbbiek során részletesen írok róluk, hogy mit volt érdemes bepakolni, és mit nem. A hátizsák ügyében is döntés született. A 60 literes Tatonka zsákot viszem. Sokkal jobban elfér benne a felszerelésem, és még maradt is egy kis hely benne. 

Az egészség bejegyzést kiegészíteném még a Daedalon nevű gyógyszerrel, mely alkalmas lehet a vízre szállás utáni "tengeri betegség" tüneteinek, hatásának kezelésére. Beszereztem magamnak egy 10 darabos kiszerelést.

Nem említettem, de gondoskodtam igazolványképekről is. Egy vagyonba kerül, ha az ember elmegy e célból egy fényképészhez, és kap négy darab fényképet. Egyszerűbb ha az ember maga oldja meg az idphoto4you.com oldalon. A fényképedet feltöltöd, szerkeszted, elmented, fotópapírra kinyomtatod, és máris rendelkezésedre áll. Nagy segítség, ha vízum miatt hirtelen fényképre lenne szükséged.

Standard igazolványkép.jpg

Persze, ha majd a határőr hiányolja a fényképeimről a szakállamat, kénytelen leszek az azonnali borotválkozásra.

A repülőjegyeknél volt egy kis félreértés részemről. A Budapest-Malaga útvonalon a WizzAir-nél rendben megtörtént az utasfelvétel, jegy lementve, kinyomtatva. Azonban a Malaga-Las Palmas útra egy utazási közvetítő irodán keresztül foglaltam. Az elektronikus jegyet megkaptam, azonban nem találtam olyan lehetőséget, hogy elvégezzem az utasfelvételt. Felkerestem az irodát, ahol megnyugtattak, hogy az Iberia-nál csak a jegyet kell kinyomtatnom, és magammal vinnem, a többi személyesen történik, a repülőtéren. Remélem úgy lesz.

wizzair jegy.jpg

 IMG_0039.JPG

El kellett még intéznem a bankkártya cserét is. A meglévő maestro kártyát visa kártyára cseréltem. Utóbbinak nagyobb a valószínűsége, hogy a világ bármely pontján elfogadják fizető eszközként. Készpénzt nem váltottam, ugyanis maradt pár euróm a korábbi utamról, pár napra elég lesz.

Kötöttem egy élet és baleset biztosítást is. Korábban nem akartam, azonban a bankkártya cserénél választottam egyet. Sosem lehet tudni, nem árt ha van egy.

Korábban említettem, hogy a netbookom nem fogom magammal vinni. Ezen is változtattam, ugyanis a nemrég beszerzésre került mobiltelefon számomra kevés a kép- és szövegszerkesztésre. E blogot is jobban tudom írni a netbookon mint a mobiltelefonon. Fényképezőgépem, kamerám nincs, mivel a mobiltelefon tökéletesen helyettesíti számomra ezeket. 

Szóval táskám bepakolva várja az indulás időpontját. Addig én is pihenek, több bejegyzés az indulás napjáig nem lesz. Figyelmetekbe ajánlom a blog felület jobb oldalán lévő figurát, mely november 30-ig lesz jelen, és követhetővé tesz engem. Azaz ha rákattintasz, a jövőben értesítést kapsz arról, ha új blog bejegyzésem van. Szerintem meggondolandó lépés.

Végül meg kell említenem, hogy múlt héten megérkezett a cd Californiából, melyet Rennie küldött el, a foncebadoni önkéntes, ígéretéhez híven. Nagyon megörültem neki. Nosztalgiáztam kicsit.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azoperenciastengerenistul.blog.hu/api/trackback/id/tr316910509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach
süti beállítások módosítása