"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach

2015. június 10. 17:32 - sandor80szabo

El Progreso de Drake 51. nap

2015. június 10. (szerda) 08:55 (UTC-6) - Drake Bay Backpacker Hostel

Éjjel arra ébredtem, hogy szakad az eső. Ránéztem az órámra, fél kettő volt. Reggelig el sem állt. Ha ez így folytatódik, szombat reggel lehet tényleg használnom kell a kenut, a patakon való átkeléshez.

img_6306_540x405.jpg

Eitan felfedezte magának a függőszéket. Ki sem száll belőle. Lehet, hogy rájött ő is, hogy jó dolog a pihenés a teraszon?! Ma is a pihenésé volt a főszerep. Helena elvitte az autót a szerelőhöz, legalább műszaki probléma nem lesz szombat reggel. Nem szeretnék fizetni a taxira, innen Agujitas-ig. Akkor inkább gyalog megteszem a távot, miután valahogy átjutok a patak túlsó partjára. Legfeljebb a délutáni hajóval indulok Sierpe-be. Palmar Norte-ból délután is van buszjárat San Jose-ba.

img_6307_540x405.jpg

Egész nap, Pataconhoz hasonlóan töltöttem a szabadidőmet. A különbség köztünk csak annyi volt, hogy én nem a lábtörlőn, hanem a függőágyban pihentem. Bár a patakban dolgozó munkagép zaja időnként megzavarta a pihenésünket. Miguel is megérkezett, ő szokta kaszálni a füvet. Na - gondoltam - újabb három nap, mire le fogja kaszálni a területet. Ezzel szemben két óra alatt végzett. Nem tudom, mi lelte, hogy így megtáltosodott. A lényeg, hogy most újra rendezett, tiszta területünk van. Délután magam is részt vettem az utómunkálatokban, ugyanis összegereblyéztem a leveleket. Holnap pedig elszállítom. Nem ám egy nap mindent. Átvettem Miguel korábbi munkamódszerét.

img_6309_540x405.jpg

img_6310_540x405.jpg

A délután nagy részében az utazás előkészületeivel töltöttem az időt. Hozzákezdtem a dolgaim rendszerezéséhez, tisztításához. Úgy döntöttem, hogy az elhasználódott ruháimat nem viszem magammal. Mint ahogy azokat a használati tárgyakat sem, amik olcsók voltak, és könnyen pótolhatók. Kell ugyanis a hely a táskámban. Minél kevesebb súlyt szeretnék cipelni. San Jose-ban ugyanis vásárolni fogok még pár dolgot. Este megérkezett Aida is, Spanyolországból. Már harmadjára jön ide vissza önkéntesként. Ő lesz a koordinátor a teknős mentő időszakra. Addig egyben az utódom is, amíg meg nem érkezik a holland önkéntes srác. 

Címkék: El Progreso
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azoperenciastengerenistul.blog.hu/api/trackback/id/tr897532120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach
süti beállítások módosítása