"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach

2015. június 11. 04:33 - sandor80szabo

El Progreso de Drake 52. nap

2015. június 10. (szerda) 19:59 (UTC-6) - Drake Bay Backpacker Hostel

Éjjel szintén esett az eső. Nem szakadt, csak szépen, csendesen esett. Reggeli után eltekertem a patakhoz, megnézni, hogy hol találok olyan gázlót, ahol nem olyan mély a víz. Az eddigi átkelőhelyen a helyzet változatlan. Sokan át is szoktak egy másik helyre, ami nem az út folytatása.

img_6313_540x405.jpg

img_6314_540x405.jpg

Megnéztem az új átkelőhelyet, nekem a térdemig ér, egyszóval ideális a gyalog történő átkelésre. Ugyanis reggel ismét nem indult az autó. Úgy döntöttem szombaton korán elindulok gyalog Agujitasba. Nem kockáztatom, hogy ne érjek oda a hajó indulásáig. Hat kilométer az út, két óra alatt simán odaérek. Van egy délutáni hajójárat is, de utána későn érnék San Jose-ba. Marad a reggeli indulás.

img_6315_540x405.jpg

img_6319_540x405.jpg

Visszatérve a hostelbe, Marvinék épp indultak bambuszt vágni. A tűzhely fölé tervezett egy építményt bambuszból, és most ment kivágni hozzá a bambuszt. Én hozzákezdtem a ruháimat kimosni. Épp végeztem, mikor megjöttek. Beszélgettünk a teraszon, majd szóba jött Patacon. Kiderült, hogy utánuk indult, egy darabig kísérte őket. Fel sem tűnt, hogy nem volt a lábam alatt. Sokszor elvonul szundítani, így azt hittem ott van. Nem értettem, hogy miért nem hozták vissza. Pici ő még a csavargáshoz. Azonnal felpattantam, és elindultam a keresésére. Biciklivel voltam, így hamar bejártam a környéket, az utcákat, de sajnos nem találtam. Marvin körbetelefonált, Virian pedig személyesen szólt minden házhoz, hogy keressük Patacont. Többször körbejártam a területet, de semmi eredmény. Tutte is besegített, de ő sem lelt Patacon nyomára. Folyamatosan kiáltottam a nevét, de semmi válasz.

img_6318_540x405.jpg

img_6316_540x405.jpg

A házak között sajnos erdők, mezők vannak, bokrokkal, így lehetetlen a terület átvizsgálása. Több lehetséges forgatókönyv van. Eltévedhetett, és valahol kószál. Egy autó megállt az úton, és megfogták, elvitték magukkal. A második variációnak nagy az esélye, mert a kiáltásra nem került elő. Nem hinném, hogy az úttól annyira eltávolodott volna. A harmadik lehetőségre még gondolni sem merek. A szívem belefájdul, ha belegondolok, hogy most is odakint van valahol, ugyanis ismét esik az eső. Helena szerint pár nap, és visszakerül. Bízom benne, de sajnos, mint korábban említettem, nála nagyobb, és veszélyesebb négylábúak is elég közel merészkedtek. Nagyon rossz, hogy így történt, mert jobb lett volna úgy itt hagyni őt, hogy tudom, jó dolga lesz. Remélem reggel mire felkelek, csak egy rossz álom volt az egész.

Címkék: El Progreso
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azoperenciastengerenistul.blog.hu/api/trackback/id/tr357533226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach
süti beállítások módosítása