"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach

2015. március 05. 19:06 - sandor80szabo

Cancún 6. nap

2015. március 04. (szerda) - Cancún

Reggel utoljára ébredtem meg, a többiek már rég talpon voltak. Reggeli után nekiálltam összepakolni a cuccaimat. Kis táska, nagy táska volt a felállás ismét.Előbbiben a nagyon fontos, értékes, és nélkülözhetetlen dolgaim, utóbbiban a többi.

img_2193_405x540.jpg

Reggeli után még benéztem a macskákhoz. Épp sziesztázni kezdtek. Néha viszont nagyon is aktívak.

img_2194_405x540.jpg

Ebédre már nem maradtam, mert jött Marcela értem. Victortól és Leatól még begyűjtöttem a beígért közös fotót.

img_2199_540x405.jpg

Elhagytam hát Tumben Kuxtal-t, elbúcsúztam Carloséktól. Hosszú volt ez a négy hét, de visszagondolva jó időszak volt. A lehető legjobb helyen kezdtem az önkéntességet. Marcelával még elugrottunk Playa del Carmenba, az állatorvostól hoztunk pár kutya kölyköt. Az utcáról befogadja a kutyakölyköket,majd meghirdeti, és elajándékozza őket. Mint például őket.

img_2200_540x405.jpg

img_2201_540x405.jpg

Napi háromszori étkeztetés a kicsiknek, kétszer a nagyobbaknak. Lesz dolgom velük, nem fogok unatkozni. Pihenésképpen rendelkezésemre áll egy kellemesen hűsítő medence, és némi sörital is.

img_2204_540x405.jpg

Marcela épp a nagyobbakat terelgeti. A neveket nem hinném hogy e rövid egy hét alatt meg fogom jegyezni.

img_2205_540x405.jpg

Délután elugrottunk egy nagyobb bevásárlóközpontba, a Walmartba. Míg Marcela vásárolgatott, én készítettem egy pár fényképet. Épp a Fiji ásványvíznél tartottam, amikor egy security senorita kérdőre vont. Marcela sietett a segítségemre, csekély spanyol nyelvtudásom révén. Biztos azt hitték, hogy egy másik áruházlánc ügynöke vagyok.

img_2211_540x405.jpg

img_2208_540x405.jpg

img_2210_540x405.jpg

Tehát ismét Cancúnban vagyok, jobban mondva annak a külvárosában. Alacsony házak, különböző színűre festve, turisták elvétve csak. Mialatt Marcela beugrott némi friss tortillaért, készítettem egy fényképet Mexikó igazi arcáról.

img_2212_540x405.jpg

Címkék: Cancún
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azoperenciastengerenistul.blog.hu/api/trackback/id/tr267243933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach
süti beállítások módosítása