"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach

2014. december 06. 23:32 - sandor80szabo

Las Palmas 5. nap

 

2014. december 06. (szombat) 21:52 - Las Palmas

Feltűnően csendre ébredtem ma reggel. Nyolc óra volt, de olyankor már zajos szokott lenni az utcai forgalom. Aztán rájöttem a csend okára, szombat volt. Igen, megint időzavarban vagyok. Összefolynak a napok.

img_0651_540x405_.jpg

A szokásos reggelizőhely, csak most az akciós croissant-ból volt három darab. Reggeli után beugrottam pár lapot kinyomtatni a pendrive-ra mentett hirdetésemből. A kikötőbe érkezve gyorsan szétnéztem, hogy van-e új hajó. Majd beugrottam a kocsmába, kiragasztottam a plakátot, meg nézegetni a potenciális kapitányjelölteket. Közben befutott Csaba és Johnny. Kiderült, hogy technikai hiba miatt csak ma indulnak. Kis beszélgetés következett, mely során bátorítottak, hogy ne adjam fel a reményt. Miután elköszöntem tőlük, ismét a kikötő felé vettem az irányt. Szétnéztem minden részén, ott is, ahol még nem jártam. Még egy hirdetőfalra ragasztottam plakátot.

img_0652_540x405_.jpg

img_0653_540x405_.jpg

A világ minden részéről lehet itt hajót találni. Japán, Ausztrál, Egyesült Államok, Német, Svéd, Seychelle-szigetek, stb. Van választék bőven, csak bárkit kérdezgetek, sajnos vagy itt telel, vagy már tele van, vagy nem is keres személyzetet, mert csak annyian mennek, amennyien vannak.

img_0655_540x405_.jpg

img_0657_540x540_.jpg

img_0661_540x405_.jpg

Közben a parton télapó csapat röplabdázott. Apropó télapó. Reggel nem találtam a cipőmben semmit, így várnom kellett tovább a meglepetésre. A délutáni vásárlás során ez be is következett, mert "valaki" a bevásárló kosaramba helyezte a kanári csokimikulást.

img_0667_540x405_.jpg

Szétnéztem a nyíltvizű kikötőnél is. Itt csak horgonyokon állnak a hajók. A partra a kis csónakjukkal jutnak ki. A nap folyamán többször oda-vissza jártam a kikötőben. Megnéztem az érkező hajókat is. Semmi eredmény.

img_0662_540x405_.jpg

img_0664_540x405_.jpg

img_0666_540x405_.jpg

Nap végén még egyszer benéztem a bárba (sokszor írtam már kocsmát), de nem voltak vevők a táblámra. David nyugtat, hogy fogok találni hajót. Mindenki nyugtat. Már csak magamnak kell megnyugodni. Minden úgy lesz, ahogyan lennie kell. Akkor, amikor ott az ideje. Holnap is van nap, így a hostel felé vettem az irányt. Oda is megérkezett a karácsonyi hangulat.

img_0668_405x540_.jpg

Címkék: Las Palmas
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azoperenciastengerenistul.blog.hu/api/trackback/id/tr296963193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach
süti beállítások módosítása