"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach

2014. december 06. 11:49 - sandor80szabo

Santa Cruz de Tenerife - Las Palmas

2014. december 06. (szombat) 10:06 - Las Palmas

Szóval tegnap ott hagytam abba, hogy vártam a kikötőben, mégpedig délután három óráig. Időközben Kiril is befutott, Ametsnak viszont továbbra sem volt híre. Biztos más kikötőben próbálkozott. Befutott viszont egy belga csaj és egy francia srác. Mindketten artisták, és Costa Ricába készülnek. Átadtam nekik a Tenerife térképet, adtam hostel ügyben egy-két tanácsot, majd indultam az Armas jegyirodájába.

img_0617_540x405_.jpg

img_0618_540x405_.jpg

A jegyvásárlás gyorsan, zökkenőmentesen lezajlott, bár nem kis zajt keltett az iskolás csoport. Több osztály lehetett, időnként füttyel próbálták őket csendesíteni. 

Időközben Csaba a közösségi oldalán jelezte, hogy indulásra kész. Sok sikert neki. Méder Áron szavaival élve, "Békét és szelet"!

img_0620_540x405_.jpg

Szóval jegy megvolt, csomagot beadtam, majd irány a komp fedélzete. Sokkal többen voltunk, mint legutóbb. Nagyon nem is találtam olyan helyet, ahol egyedül ülhettem volna. Beültem a terembe, feltöltöttem a telefonom, majd egy kicsit ücsörögtem a fenti fedélzeten, gyönyörködtem az óceánban, valamint a naplementében.

img_0622_540x405_.jpg

img_0627_540x405_.jpg

img_0628_540x405_.jpg

img_0629_540x405_.jpg

img_0631_540x405_.jpg

Közben eljött mellettünk a testvérkomp, amelyiken nemrég még én is jöttem Tenerifére.

img_0633_540x405_.jpg

Mivel egy kicsit késéssel indultunk el, így természetesen késve is érkeztünk meg Las Palmasba. Már sötét volt, amikor feltűntek a város fényei. A kikötőbe bemenetel szép lassú tempó volt, én végig a  külső fedélzetről szemléltem a manővereket. Időközben a kikötő őrség hajója is feltűnt mellettünk.

img_0634_540x405_.jpg

img_0639_540x405_.jpg

img_0642_540x405_.jpg

A kikötéshez közeledve az emberek elkezdtek sokasodni a kijárat előtt. Kicsit tömegnyomor kezdett kialakulni, jobbnak láttam távolabb várakozni. Mikor már jóval kevesebben lettek, elindultam én is. A parton már várt minket a csomagszállító autó is, ahol a tömegjelenet megismétlődött. Csak annyit kellett volna tenniük, hogy szépen két részre oszlanak, és teret engednek a csomagot rakodóknak. Miután a csomagom kézhez vettem, elindultam a törzshelyem felé, a kikötői kocsmába. Bő háromnegyedes óra volt az út.

img_0643_540x405_.jpg

img_0644_540x405_.jpg

img_0646_540x405_.jpg

Beérve a kocsmába, a hirdetésemnek csak a hűlt helyét találtam. teljesen letakarították a hirdetőtáblát, csak pár új hirdetés volt rajta. Holnap kénytelen vagyok újat kitenni. Tenerifén is hagytam kettőt, igaz azok kézzel írtak voltak. Rendeltem egy nagy korsó Tropical-t, majd irány a régi, jól megszokott hostelem. Most két éjszakára vettem ki egy szobát. Azt a szobát kaptam meg, amit másodjára. 

img_0647_540x405_.jpg

img_0649_540x405_.jpg

img_0650_540x405_.jpg

Szóval holnap egy új nap virrad, minden nap egy új esély. Kicsit hullámvölgybe kerültem, de reggelre kialszom. Holnap plakátolás, várakozás. Előbb utóbb csak én következem, nem?!

Címkék: Las Palmas
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azoperenciastengerenistul.blog.hu/api/trackback/id/tr586961667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach
süti beállítások módosítása