"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach

2015. május 04. 05:59 - sandor80szabo

El Progreso de Drake 17. nap

2015. május 03. (vasárnap) 20:59 (UTC-6) - Drake Bay Backpacker Hostel

Tegnap azt ígértem, hogy ma reggel futással kezdek. Természetesen nem lett belőle semmi. Lusta voltam felkelni emiatt. Soha sem sikerült a reggeli futás. Anno Pesten sokszor elterveztem, a hajnali futásokat, de mindig elmaradt. Úgy döntöttem, maradok a késő délutánnál. Ma reggel elutazott két német, valamint egy costa ricai vendég. Helyettük érkezett négy kanadai. A világ minden tájáról megfordulnak itt. A reggeli után elkezdtem a szélcsengőnek való kókuszok kifúrását. Holnap következik a pácolásuk. Hétvégére kész is lesz. Újabb délelőtti pihenés következett. Ezúttal egy rövid videóval demonstrálva. A zenei aláfestés, az egyik népszerű costa ricai sláger. A nemzeti reggelijükről szól, a babról, valamint a rizsről.

Mielőtt a vendégek megérkeznének, le szoktuk cserélni a korábbi ágynemű huzatokat, és felhúzni az újakat. Általában Virian, vagy én végezzük. Amint megjönnek, következik egy rövid körbevezetés. Ilyenkor bemutatjuk, mit, hol találnak. Tájékoztatjuk őket a választható programokról, stb. Újabban magam is végzem a bemutatást.

img_5218_540x405.jpg

Ebédre sajtos tészta volt, répával, hússal, kukoricával. Utána következett a szokásos napi második kávé. Majd egy kis pihenés, újra. Nem szakadok meg a munkában. De ilyen nagy hőségben kinek van kedve dolgozni?

img_5227_540x405.jpg

Marvinék is gyakran pihennek. Így tehát a függőágyak negyede, általunk mindig le van foglalva. Ma egyébként minden függőágy foglalt volt. Készülődött délután az eső, de úgy döntöttem nekivágok a napi távnak. Két nap után fogok egy-egy pihenőnapot tartani. Ma egyébként jobban ment a futás. 

nevtelen_540x316.jpg

Mint látható, a tegnapi 37:25 perces időhöz képest a mai 35:56 perc azért haladás. Lassan visszarázódok a decemberi állapotomhoz. Bőven van időm egyébként a felkészülésre. És ez a terep egy kissé nehezebb is. Mind az út-, valamint a terepviszonyok, mind az időjárás tekintetében. Ugyanis a második kilométer környékén elkezdett esni az eső. Érdekes viszont, hogy ahogy visszafele futottam, ettől a ponttól már száraz volt az út.

img_5222_540x405.jpg

Mire a távom végére értem, az égen elém tárult e szép szivárvány. Amióta csavargok, sokszor részem volt benne. Bízom benne, hogy ezúttal az lesz a jelentése, amire én gondolok. Már csak kettőt kell aludni, hogy megtudjam.

img_5224_540x405.jpg

Napi bejegyzésem végén ezúttal egy képpel, valamint egy videóval köszönteném fel az én drága Édesanyámat, anyák napja alkalmából. Nem igazán szeretem a blogomban kölcsönvenni mások által készített fényképeket, vagy videókat, de ennél tökéletesebben nem tudnám szemléltetni az anya fogalmát. "Egy szó, amiben minden benne van: Anya." Magam is így érzem. Isten éltessen Mámá! Hamarosan viszontlátlak.

Címkék: El Progreso
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azoperenciastengerenistul.blog.hu/api/trackback/id/tr857428206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach
süti beállítások módosítása