"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach

2015. május 20. 03:28 - sandor80szabo

El Progreso de Drake 30. nap

2015. május 19. (kedd) 18:40 (UTC-6) : Drake Brake Backpacker Hostel

Tegnapi naphoz elfelejtettem megemlíteni, hogy két vendégünk is érkezett. Egy svájci menyecske, valamint Robert, az egyik igazgatója a Corcovado Alapítványnak. Robert csak épp futólátogatást tett minálunk. Jövőhéten visszatér Alejandraval - a harmadik ügyvezető - és elkezdik szervezni a júliusi teknős mentő projectet. Reggel Marvin korán kelt, reggelit készített a vendégnek. Mindketten egy túrára indultak. Nem fogtak ki jó időt, mert naponta többször is esett. Sajnos ez már úgy látszik állandósulni fog. Ami elég rossz hír az edzésem miatt. Nehéz eltalálni, hogy mikor induljak el, mert pillanatok alatt érkezik az eső. Hasonló a forgatókönyv, mint odahaza nálunk nyáron.

img_5843_540x405.jpg

Délelőtt folytattam a terasz fagerendáinak pácolását. Az első réteg mindenhova fel lett kenve. A lazúr elfogyott, így a következő réteg nem biztos, hogy az itt létem alatt a helyére kerül. Az esőmentes időszakban összesepertem a leveleket. Fárasztó munka így, hogy a figyelmedet le nem veszed a fa lombkoronájáról. De hála Istennek, a csúszómászó barátommal nem találkoztam. Nem haragudnék meg, ha többet nem látnánk egymást.

img_5845_540x365.jpg

Virian közben főzte az ebédet. Pörkölt lett, nem a megszokott összetevőkkel. Ugyanis itt cukkini és platanos is belekerül. Köretként mi is kerülhetett volna a pörkölt mellé, mint rizs. Nem számoltam a kezdetektől, de szerintem nem igazán volt olyan nap, amióta itt vagyok, hogy ne lett volna rizs. Holnap lehet faragok magamnak evőpálcikákat.

img_5848_540x405.jpg

Napi Patacon című rovatom következik. Nem győzök róla képeket készíteni. Annyira fotogén, nem igaz?! Legalább lesz miket nézegetnem, miután végleg elválik majd utunk. De addig még sok-sok kép várható.

img_5851_405x540.jpg

img_5855_540x405.jpg

Délutánra visszatért az eső, így miután végeztem a napi teendőimmel, a külső megtisztulás után jöhetett a jól megérdemelt pihenés, a még mindig illatos függőágyak egyikében. Igaza van Ecetnek. Ha hazaértem, lehet a nyárra kiköltözöm a kertbe, a függőágyamba. Majd csak télire vonulok vissza a négy fal közé. 

img_5856_540x405.jpg

Ha már Ecetnél tartottam. Az én kedves jó barátom ma ünnepelte a születésnapját. Mivel mással ünnepelhettem volna én is e jeles napot, mint az általa készített pálinkával, ami már az elindulásom óta annyi embernek ízlett. Természetesen gyűszűnyi adagokról van szó. Nem ám pazarolni ezt a mennyei nedűt. De száz szónak is egy a vége. ¡Feliz cumpleaños Sógi! Isten éltessen!

img_5859_405x540.jpg

u.i.: Természetesen ha hazaértem, a flaskát meg kell töltenem újra. Úgyhogy cefrét, üstöt, gázpalackot előkészíteni! Jövök!

Címkék: El Progreso
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azoperenciastengerenistul.blog.hu/api/trackback/id/tr687474766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach
süti beállítások módosítása