"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach

2015. május 28. 07:02 - sandor80szabo

El Progreso de Drake 38. nap

2015. május 27. (szerda) 22:27 (UTC-6) - Drake Bay Backpacker Hostel

Mire reggel felkeltem, Francisco már vissza ment San Joséba. Marvin már talpon volt, készen volt a kávé is. A portugálok ma is maradtak, úgy értem a hostelben. Reggeli után elindultak valamerre. Béreltek autót, azzal járkálnak. Sok turista bérel személygépkocsit. Négyen vannak, gondolom a közös kassza jobban megéri, mintha buszoznának. Így nincsenek időhöz kötve.

img_6052_540x405.jpg

Annyira megkedveltem az avokádót, hogy otthon is enni fogom. Kíváncsi vagyok majd, hogy mennyibe kerül. Ma sem terveztünk nagy dolgot. Reggeli után felkészültünk a napra. Kiderült közben, hogy a tegnapi balhé a boltnál egy idősebb és egy fiatalabb férfi között zajlott. A fiatalabb ittas volt, az idősebb férfi viszont nem. Azt mondják, hogy gyakran elborul az agya, és olyankor általában használni is szokta a machetét. Gondolom, most egy darabig nem fogja. Tegnap estére már elfogyott a kutyák ennivalója, így a bolti esemény miatt csak ma reggel lett megvéve. A tegnapi vacsora ételmaradék volt nekik. 

img_6053_540x405.jpg

Patacon legtöbbször az íróasztalok alatt szokott pihenni, az ő zsákján. Velem a függőágyban csak evés után. Különben nagyon izeg, mozog, harapdál. Evés után meg van nyugodva. Bár nincs az az ételmennyiség, ami neki elég lenne. De Marcelanál megtanultam, hogy nem szabad túletetni a kis kutyákat. 

img_6056_540x405.jpg

Délelőtt írtam meg a tegnapi napot is, mert előző este nem volt már kedvem hozzá. Hamarabb is feküdtem le. Mint láthatjátok, a szúnyog riasztó spirál még nappal is füstölög. Kénytelen vagyok használni, mert sok a szúnyog. A szúnyog riasztó krém viszont eléggé irritálja a bőröm, ezért ritkán használom. Még Puerto Morelosban vettem. Ha már a rovarirtóknál tartunk, hadd mutassam be a nem megszokott típusú rovarirtót. Csótányok és skorpiók ellen. Szerintem ilyet nem igazán találnánk az európai polcokon.

img_6058_405x540.jpg

A blogra visszatérve, eléggé megcsappant az olvasóim tábora. Gondolom a blog tartalma miatt lehetséges ez. A harmincnyolcadik napomat töltöm itt, egy helyben, így valóban egy kicsit unalmas. De megpróbálok minden napra összehozni egy kis írni valót. Van ami persze tervezett, de rengeteg dolog tőlem független. Bízom benne, hogy a hűséges törzsközönségem azért megmarad. A későbbiekben, a hazatértem után folytatom majd az írást, de kizárólag az utazások ideje alatt. Belföldi, külföldi, mikor melyik. 

img_6057_540x405.jpg

Ebéd után nekifogtam a körlet kitakarításához. Ilyenkor szeretek takarítani, amikor mindenki elvonul. Van ideje felszáradni a padlónak, nem tapossák össze. Holnap elvileg lesz Xiomara, így a holnapi nap nem a takarításról szól. Délután visszautazott Rob is. Kimostam egy adag ruhát, majd birtokba vettem a függőágyat. Úgy döntöttem holnap kimosom a hálózsákomat is. Azt szokták mondani, hogy nem szabad kimosni a hálózsákot, mert tönkremegy, és elveszíti a "bukéját". A cimkén lévő leírás szerint 30 fokon mosható. Meg ami "bukéja" itt lett a trópusokon, azt nem baj, ha elveszíti.

Címkék: El Progreso
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azoperenciastengerenistul.blog.hu/api/trackback/id/tr577497538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach
süti beállítások módosítása