"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach

2015. június 01. 06:00 - sandor80szabo

El Progreso de Drake 42. nap

2015. május 31. (vasárnap) 21:09 (UTC-6) - Drake Bay Backpacker Hostel

Reggel elutazott a holland menyecske, ismét üres lett a hostel. Pár nap nyugalom következik. Egy-két vendégre azért mindig számítunk. Nem reggeliztünk korán, elvileg vasárnapi menetrend volt, azaz pihentünk. A legszükségesebbeket végeztük el. Úgymint takarítás, mosogatás, szemetesvödrök kiürítése, stb.

img_6130_540x405.jpg

Kérdeztem Marvinékat reggel, hogy a costa ricai emberek minden reggel babos rizst esznek-e. A válasz igen volt. Ez egyfajta tradíció. Értem én persze, hogyne érteném. Szerencsére még csak két hétig lesz részem eme tradícióban. Amúgy néha úgy tűnik, hogy rohan az idő. Mint például most, hogy már csak két hét van hátra. Máskor pedig alig telik. 

img_6132_540x405.jpg

Mint említettem, a mai napunk eléggé nyugodt volt. Kezdtem a reggeli kávézással, melyet mondanom sem kell, hogy a függőágyban töltöttem. Marvinék is így tettek. Természetesen Tutte és Patacon is velünk voltak. Előbbi nyugodtan pihenve, utóbbi izgága módon lesve, újabb falat után. Patacon egyébként esténként meg van bolondulva. A vacsorája után folyamatosan enne. Mikor vacsorázunk, addig addig nyüszít, amíg kierőszakol egy-egy falatot. 

img_6134_540x405.jpg

img_6135_540x405.jpg

img_6137_540x405.jpg

Tegnap egyébként valami történt vele, mert fájlaltatta a hátsó lábát. Körülbelül fél óráig nem tudott ráállni a hátsó lábaira. Folyamatosan nyüszített. Utána szerencsére jobban lett, de le is nyugodott. Biztosan meghúzódott valahol a lába. Egyébként nagyon jó házőrző válik belőle, mert amint jön valaki, elkezd ugatni. 

img_6138_540x405.jpg

Ebéd után is folytatódott a vasárnapi, könnyített munkanapom. Lett volna mára két vendégünk, de lemondták a foglalást. Holnap jön Kelly, az egyik ismerősével. Itt alszanak majd a hostelben. Este ismét lesz egy kis grill party. Ma este a szomszéd asszony áthozott egy kis levest, kóstolónak. Rég ettem levest, jól jött. Állítólag jellegzetes helyi étel. Tartalmazott krumplit, húst, yukka-t, zöldségeket.

img_6139_540x405.jpg

Esténként általában én zárom a hostel konyháját. Miután befejezem a blogot, már csak én szoktam ébren lenni. Előtte nagyjából összeszedek, elmosogatok, mivel a bogarak szeretik felkutatni az ételmaradékokat. Ilyenkor szeretem, amikor nincs vendég, mert nyugodtan tudok aludni.

Címkék: El Progreso
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azoperenciastengerenistul.blog.hu/api/trackback/id/tr807508212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach
süti beállítások módosítása