"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach

2016. december 24. 16:37 - sandor80szabo

Boldog karácsonyi ünnepeket!

2016.12.24. (szombat) 16:11 (UTC+1) - Domoszló

Ezúttal nem egy beszámolóval jelentkezem, mivel mostanában nem igen utaztam sehova. Tervben volt egy rövid szakasszal folytatni a KÉK-et, ám végül nem mentem. Talán januárban folytatom. Jobban szeretek jó időben túrázni, úgy, hogy velem van a sátram, hisz akkor bárhol, és bármikor megállhatok. Ilyenkor télen pedig kénytelen vagyok szállást foglalni, és a nappalok is rövidebbek. Cserébe viszont teljesen más oldaláról lehetne megismerni a tájat. 

Történt viszont egy meglepetés. A múlt héten keresett meg Imola, aki szakdolgozati témájához keresett világutazókat. Eddig nem igazán nyilatkoztam idegeneknek az utazásaimról. Beszámolót is csak egyszer tartottam, a kolozsvári Protestáns Teológia hallgatóinak, még a Camino után. Szóval ezúttal úgy éreztem, hogy vállalom. Érdekes volt feleleveníteni újra az elmúlt két évet. Persze nem múlik el nap, hogy ne gondoljak rá, ám ezúttal más szemszögből tettem ezt. Imola arra volt kíváncsi, hogy milyen érzéseket váltott ki az utazás, milyen hatással volt rám. 

Az elmúlt hetekben, hónapokban sokat gondolkodtam, hogy merre tovább. Folytassam-e azt, amit annak idején elkezdtem, vagy esetleg maradjak, és újra két lábbal tapossam azt a bizonyos mókuskereket. Több lehetőség is adódott, hogy egy kicsit újra kimozduljak a jól megszokott komfortzónából. Jelenleg két dolog van, két lehetséges út, ami között választani akarok. Természetesen jöhet több lehetőség is még a jövőben, ahogy magamat ismerem. A legfontosabb viszont az, hogy bármihez is akarok kezdeni, kelleni fog egy kis önerő hozzá. Ezt az önerőt pedig meg kell teremtenem magamnak, így egyelőre maradok. Addig is folytatódik az Országos Kéktúra, valamint a futás is. Jövőre főleg olyan versenyeken fogok indulni, amiken eddig még nem vettem részt. Rögtön január első napján kezdek majd egy kis budapesti futással, majd a hónap közepén a Zúzmara félmaratonnal fogom folytatni. 

Kívánok tehát minden kedves olvasómnak békés, boldog karácsonyi ünnepeket, valamint boldog - futótársaimnak és túratársaimnak pedig kilométerekben gazdag  - új évet!

letoltes.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azoperenciastengerenistul.blog.hu/api/trackback/id/tr2912071557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach
süti beállítások módosítása