"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach

2014. november 26. 23:48 - sandor80szabo

Las Palmas 3. nap

2014. november 26. (szerda) 21:56 - Las Palmas

Mint tegnap említettem, kinéztünk Csabával a kikötőbe, a kocsmába. Ott fotóztam le ezt az "üzenőfalat". Ide kell az én hirdetésemet is kifüggesztenem.

IMG_0254 (540x405).jpg

Az este egész jól sikerült, néztük a potenciális kapitány jelölteket. Egy lengyellel ismerkedtünk meg, aki Svédországban él. Ő is hajózik, bár az óceánt csak jövőre tervezi áthajózni. Már későre járt, mire a szállásra értem.

IMG_0256 (540x405).jpg

Reggel ismét későn ébredtem, bár még sokan aludtak. Páran a teraszon, matracokon aludták még az igazak álmát. Épp készítettem a reggelimet, miközben ráleltem erre a teára. Másnaposságra kiváló lehet.

IMG_0257 (405x540).jpg

Reggeli után nekiálltam az önkéntes munka kereső honlapon regisztrálni, valamint a hirdetés elkészítésének. Előbbi a workaway.info oldalon érhető el. Gyorsan ki is választottam a térségben lévő lehetőségeket, mindegyik helyre elküldtem a jelentkezésemet. A hirdetést is megszerkesztettem, ki is nyomtattam pár példányban. Majd elindultam sátrat keresni, azaz a leendő szállásomat felkutatni. Még mielőtt bárki bármire is gondolna, kétszemélyes túra sátorról van szó. Útközben végig az óceán parton mentem, a szörfösök javában gyakoroltak.

IMG_0259 (540x405).jpg

IMG_0263 (405x540).jpg

A bevásárló központ a sétány végén volt (nem a tegnap említett). Vele szemben a közelmúltban megrendezett filmfesztivál szereplői által otthagyott tenyérnyomok voltak. 

IMG_0265 (540x405).jpg

IMG_0266 (540x405).jpg

IMG_0268 (540x405).jpg

A bevásárló központban is javában folyt a karácsonyi készülődés. A betlehemi jelenet meg egyenesen egy óriási terepasztalra volt megépítve. Nem aprózzák el a dolgot ezek a kanárik.

IMG_0271 (540x405).jpg

IMG_0272 (540x405).jpg

A sátor hadművelet is sikerrel zárult. Találtam egy méretben, súlyban és árban is elfogadható példányt. Most már nem lesz gondom, ha esetleg nem találok szállást. Meg sokat lehet megspórolni a szállás díjon. Holnaptól ugyanis benézek a sziget belsejébe.

gran canaria.jpg

Most ugye a sziget észak-keleti részén vagyok. A célom Puerto Rico. Körülbelül 50 kilométer légvonalban. De mint láthatjátok van egy nagyobbacska hegy is a közepén. Tehát lesz mit talpalnom. Maspalomas mellett pedig egy sivatagos rész van. A cuccom 18 kilogramm. A sátor tovább növelte volna az összsúlyt, ezért úgy döntöttem, hogy egy-két dologtól megválok. Pár ruha, sapka, elemlámpa, esőköpeny maradt a "bárki elviheti" feliratú dobozban. Ruhám bőven volt, ezektől meg tudtam válni, maradt a fejlámpám és egy másik esőkabátom.

A kikötőbe érve két helyre is kiragasztottam a hirdető lapomat. Meglátom, mire vissza érek Puerto Ricoból, hogy milyen eredménnyel zárul.

IMG_0274 (405x540).jpg

Ha már a kikötőben voltam, beültem egy tejes kávéra. Közben rám írt Csaba, hogy este is lenézhetünk. Jó ötletnek tartottam, holnaptól pár napig úgy se leszek itt. Lassan már kívülről tudom a kikötő és a szállás közötti utat. Vásároltam pár dolgot a holnapi útra, olyan ennivalót, amit a szabadban el tudok készíteni. A kikötőbe visszatérve egy érdekes fazonnal futottunk össze. Lekéste ő is a vitorlás rajtot. Csak az volt a különbség, hogy neki meg volt a helye. Csak a repülőjáratot nem érte el, előző este bulizott. No comment.

IMG_0275 (540x405).jpg

Végezetül egy kép a pálma "palántáról". Tegnap még nem volt kiültetve a kikötő területére. 

IMG_0277 (405x540).jpg

Holnaptól valószínű, hogy nem lesz napi szinten frissítve a blog. Nem tudom milyen lesz a wifi lehetőség. 

Címkék: Las Palmas
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azoperenciastengerenistul.blog.hu/api/trackback/id/tr196936239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach
süti beállítások módosítása