"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach

2014. december 02. 12:34 - sandor80szabo

Las Palmas 4. nap

 

2014. december 01. (hétfő) 22:17, Las Palmas

Tegnap még tettem egy sétát a kikötő körül. Búvárkodni is lehet a környéken a tábla szerint.

IMG_0475 (540x405).jpg

Még egy „üzenőfalat” fedeztem fel, a mosókonyhában.

IMG_0476 (540x405).jpg

A parton artisták gyakoroltak, a pálmafák között kifeszített spulnikon.

IMG_0477 (540x405).jpg

A nagyhajó kikötőben újra teltház volt, ám most a kikötői rend őre nem engedett be. Nem volt belépő kártyám. Pedig ezeken a hajókon el is tudtam volna bújni, akkorák voltak.

IMG_0479 (540x405).jpg

IMG_0480 (540x405).jpg

IMG_0487 (540x405).jpg

Az egyik indulóban is volt, de a leadott hajókürt mennyiségéből nem tudtam beazonosítani a jelentését. Ismeretlen számomra a tengeri szabályzat. Ezután ismét elnéztem a kocsmába, összefutottam Csabával is. Egyelőre semmi eredmény. Egyre több a hajót kereső, és egyre kevesebb az induló hajó. Át kell mennem mindenképpen Tenerifére. Hátha ott szerencsésebb leszek. Elvileg kisebb kikötő, de ez által a „stoppos” is kevesebb. Úgy döntöttem tegnap este, hogy ma neki is vágok. A hajójárat 16:00-kor indul, addig el leszek a kikötőben. A hostel felé még beugrottam vacsorát venni. Na persze nem ezekből válogattam, túl nagy falat lett volna.

IMG_0488 (540x405).jpg

Reggel összepakolás, irány a kikötő. Útközben érdekes fára lettem figyelmes. Igen, ami itt a Kanárin akkora, mint egy kisebb diófa, odahaza a cserépben nevelgetjük. Naná, hogy a fikuszról van szó. Közben üzent a magyar srác, akinek a hirdetését láttam. Azt írta, hogy sikerült hajót találnia, már a Zöld-Foki-szigeteknél jár. Rendes volt, hogy válaszolt.

IMG_0489 (540x405).jpg

IMG_0470 (540x405).jpg

IMG_0471 (540x405).jpg

Lassan törzsvendég leszek a kikötői kocsmában. A reggeli kávémat mindig az Atlanti-óceán térképével fedett asztalnál iszom. Tettem ezt most is, amikor kiszúrtam egy sorstársat, Davidet, Írországból. Mesélni kezdte, hogy lett volna egy ajánlat, de sokallta az árat. Nekem még elfogadható lett volna. Egy rögtönzött költségvetés nagyjából ugyanannyit hozott volna ki, ha addig maradok a Kanárin. Szóval telefonszám csere, s már írtam is a srácnak. Teljesen felpörögtem a tudattól. Igen ám, de válasz nem érkezett. Próbáltuk hívni a srácot, de semmi. Így eltelt az egész délután. Lekéstem a hajójáratot is, nem akartam átmenni Tenerifére, hogy nem jártam ennek utána. Tettem egy kört a kikötőbe, hátha lesz valami. Ja igen, David.

IMG_0491 (540x405).jpg

Közben megörököltem egyik lánytól a táblát, ő sikerrel járt vele. Mármint ha sikernek lehet nevezni egy 10 méteres hajót, egy kapitánnyal. A táblát később átalakítottam, a legfelső szót levágtam. Jobb az, ha nem árulok zsákbamacskát.

IMG_0490 (540x405).jpg

Szóval a kikötőben épp indult egy holland hajó, de persze nem kerestek már senkit. Végignéztem, ahogy kihajóztak a kikötőből. De jó lett volna rajta lenni azon a hajón. Elég nagy is volt, heten, nyolcan is elfértek rajta.

IMG_0492 (540x405).jpg

IMG_0494 (540x405).jpg

Kérdezgettem még pár hajót, de a válasz negatív volt. Visszatérve a kocsmába, találkoztam a sráccal, akit kerestem. Sajnos több volt az ár, amennyit David említett. Annyival, hogy az már nem érte volna meg nekem. Szóval se hajó, se Tenerife. Ittam egy sört, ismét találkoztam Csabával is, majd vissza a hostelbe. Holnap tényleg irány Tenerife.

Régóta nem küldtem senkinek képet. Hát most pótolom. A mai nap szerencsés nyertese te lettél Mazsi. Igaz, hogy nem élő a teknős, de remélem, hamarosan az is eljön.

IMG_0474 (540x405).jpg

Címkék: Las Palmas
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azoperenciastengerenistul.blog.hu/api/trackback/id/tr486951389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach
süti beállítások módosítása