"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach

2015. február 19. 23:31 - sandor80szabo

Puerto Morelos 13. nap

2015. február 17. (kedd) – Puerto Morelos

Ma Chris volt szabadnapos, így ő kelt később. Amúgy mindig ő ébred elsőként, utána én, majd Gael. Így ma én kezdtem a tyúkoknál. Reggeli után nekikezdtem a dzsungel takarításának. Kövek, ágak mindenhol. Előbbiek útszegélynek, utóbbiak összegyűjtve elégetésre. Holnap be is gyújtok egy rakást, mert kicsit sok a szúnyog. Kisebbek, mint az európaiak, de annál éhesebbek.

img_1844_540x405.jpg

img_1845_540x405.jpg

Ha már az állatoknál tartunk. Ilyen szépségekkel találkoztam, miközben az avart sepregettem. Jó tíz centis nagyságú volt. Nekikezdtem a fákról lelógó liánok leszedéséhez. Tarzan úgy sincs, a majmok meg nem használják.

img_1846_405x540.jpg

Ma én voltam a soros, összeütöttem a grillezett húsból, és némi zöldségből egy finom ebédet. Hozzá croissant desszertnek, Adrian hozta nekünk. Csak ketten ebédeltünk Gaellel.

img_1847_540x405.jpg

Ha már a konyhánál tartunk, folytassuk a bemutatást ezzel a helységgel. Minden oldalról nyitott, kb. 60 négyzetméteres épület. Három bejárata van, szúnyogháló nélküli épület. A konyharészt az ebédlőtől egy pult választja el.

img_1848_540x405.jpg

img_1849_540x405.jpg

img_1850_540x405.jpg

Mint látható, két kosár függ egy-egy madzagon. Ezekben tároljuk a kenyeret, tortillát, kekszeket. Nem fér hozzájuk semmi állat. Egér előfordul rendszeresen, a nyomait látjuk. Mindent takarunk, használat előtt és után pedig tisztítunk.

img_1851_540x405.jpg

Kis szobatársunkat láthatjátok a képen. Próbáltam jobb képet készíteni, de sajnos fürge. Körülbelül tíz centis gyík. Chris ágyában volt valamelyik nap. Remélem, engem nem lep meg.

Címkék: Puerto Morelos
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azoperenciastengerenistul.blog.hu/api/trackback/id/tr557190605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach
süti beállítások módosítása