"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach

2015. február 27. 18:15 - sandor80szabo

Puerto Morelos 14. nap

2015. február 18. (szerda) – Puerto Morelos

Tegnap egész nap Carlos mentes volt. El volt foglalva, ugyanis masszíroz is. Ma viszont korán jött. Három hölggyel, akik ruhákat, táskákat festettek, batikoltak. El is foglalták az ebédlőt, így a kerti rönk asztalnál reggeliztünk. A szokásos rántotta, némi ananász, és papaja.

img_1852_540x405.jpg

A mai bemutatandó hölgy Nena. Talán a legelsők között érkezett a farmra. Ő az én testőröm. Bárhova megyek, mindenhova elkísér.

img_1853_540x405.jpg

img_1939_540x405.jpg

A kézművesség folyt, mi pedig tettük a dolgunkat. A tegnapi munkafázisomat Gael és Chris vette át. Én a gyepsávokat töltöttem körbe földdel. Carlos elmélete szerint az egy méteres gyepsávokat, melyeket korábban vásárolt, ha körbeszórjuk földdel, az majd terebélyesedni fog. Próbáltam ennek az ellenkezőjéről meggyőzni, de nem sikerült. Kérdeztem a fűmagról, de nem igazán értettem, hogy mit is akart mondani. Talán, hogy nehéz szerezni, mert erre felé mindenhol gyepszőnyeggel dolgoznak. Lehet, hogy megérné Mexikóba fűmagot behozni?!

img_1854_540x405.jpg

img_1856_540x405.jpg

img_1858_540x405.jpg

img_1859_540x405.jpg

Ebédre a maradék húsból készített Carlos pörkölt félét, melyet rizzsel és tésztával fogyasztottunk.

img_1860_540x405.jpg

Délután, végezve a napi munkával, magam is kipróbáltam a hal terápiát. A kezdeti csiklandozás után egészen tűrhető érzés. Dolgozott rendesen a takarító brigád. Mások kemény pénzeket fizetnek ezért, nekem meg ingyen rendelkezésre áll.

img_1864_540x405.jpg

Mindeközben felettem jöttek, mentek a dzsungel lakói. Néha megállnak, szemlélődnek, de alapjában véve csendesek. Időnként feltűnik egy anya is, hátán a kicsivel.

img_1866_540x405.jpg

Elkezdte hullatni lila-fehér virágját egy bokor. Kiváló dekoráció lenne az Újpest drukkereknek.

img_1869_540x405.jpg

Címkék: Puerto Morelos
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azoperenciastengerenistul.blog.hu/api/trackback/id/tr587225919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach
süti beállítások módosítása