"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach

2015. március 05. 03:20 - sandor80szabo

Puerto Morelos 27. nap

2015. március 3. (kedd) - Puerto Morelos

A ma reggel már teljes létszámmal indult, mármint ami a reggeli teendőket illeti. Mindenki felkelt, és tette a dolgát. Bele kellett rázódniuk. Maxime készítette a reggelit, egyszerű müzli almával.

img_2173_540x405.jpg

Mint emlékeztek, keresztlányomnak üzentem a születésnapjára, a tengerparti fehér homokba írva. Hát kaptam én is tőle, igaz fehér homok helyett sötét sárba. Kinek mi jutott.

img_2174_274x206.jpg

A délelőtt épp a kis halak medencéjét tisztítottam, amikor egy szerencsétlen egeret pillantottam meg. Medenceként egy hajdani fürdőkád szolgál, és az ázott egér annak peremén vacogott. Olyan volt, mint egy hajótörött. Egy bot segítségével felemeltem a medencén kívülre. Napi jó cselekedet letudva.

img_2176_540x405.jpg

img_2177_540x405.jpg

Mostanában Carlosnak nem igazán megy a tojás biznisz. Napok óta csak több és több lesz. Négyszáz darab felett járunk. Ráadásul a papír tálcákat sem hozzák vissza.

img_2178_540x405.jpg

Ebédre Pablo tortilla-t sütött. Igazi, hamisíthatatlan spanyol tortilla-t. Elmagyarázta, hogy kell készíteni. Most már én is képes leszek rá. Imádtam a Camino alatt is. Az ebéd többi része, a Lea által készített bab és rizs.

img_2180_540x405.jpg

img_2182_540x405.jpg

Tegnap Carlos újabb gyepszőnyegeket hozott, azokat rakosgattuk le. Továbbra sem tudom meggyőzni, hogy sosem fog terjeszkedni a gyepszőnyeg.

img_2186_540x405.jpg

Este, ahogy körbejártam a farmot, hogy felkapcsoljam a világítást, ismét belebotlottam egy kígyóba. Olyan volt, amilyet Pablo lefényképezett, csak ez egészen fiatal volt. Körülbelül egy ceruza vastagságú volt, és nagyjából negyven centiméter. Gondolom a múltkori öccse. Remélhetőleg anyuci és apuci nem kerül elő.

img_2187_540x405.jpg

Végezvén a nappal, elővettem egy dugi sört, Pabloval megfeleztük. Megkínáltam az Ecettől kapott pálinkával. A magyar pálinkának lett egy újabb rajongója, köszönhetően Neked, Sógi. Ezt a pálinkát akkor akartam megkezdeni, amikor kikötök a vitorlással Saint Lucia szigetén. Tehát amikor az Óperenciáson tengeren is túl jutottam. De hát túljutottam, nem?! 

Címkék: Puerto Morelos
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azoperenciastengerenistul.blog.hu/api/trackback/id/tr347242115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach
süti beállítások módosítása