"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach

2015. április 11. 23:13 - sandor80szabo

San Antonio 4. nap

2015. április 06. (hétfő) – San Antonio

Húsvét hétfőn fél hétkor kelés, de nem húsvéti locsolkodás következett, hanem munka. Idén munkával töltöttem a húsvét hétfőt. Mint említettem, itt nem ünneplik a húsvét hétfőt. Amióta megérkeztem, nem dolgoztam. Ma a leendő önkéntes szállást kezdtük el építeni. Azaz egyelőre az alapját ásni.

img_3875_540x405.jpg

Kevin és Alejandro (középső, és jobb oldali) a csapatom. Kevin beszél kicsit angolul, így könnyebb a társalgás. Pihenésképpen felbontottunk egy-egy sárga héjú kókuszt.

img_3877_540x405.jpg

img_3880_540x405.jpg

img_3881_540x405.jpg

img_3883_405x540.jpg

Kellemesen hűsített a nagy melegben. Kihasználva az alkalmat, tovább barnítottam a bőröm.

img_3887_540x405.jpg

Holnap köveket teszünk az alapba. Két különálló szoba lesz, egy-egy bejárattal. Hátul szintén külön zuhanyzóval, wc-vel.

img_3888_540x405.jpg

img_3889_405x540.jpg

Két kutya van a farmon. A kisebb pofija olyan, mint egy tacskóé. A lábai viszont hosszabbak.

img_3890_540x405.jpg

Hozattam Darioval egy térképet Hondurasról, mert internet nélkül meg vagyok halva. Nem tudom tervezni a következő önkéntes munkát sem. Most Yoro tartományban vagyok, és a szomszédos Francisco Morazán-ba kell mennem, ott a főváros, Tegucigalpa. Mindenképpen internetes szállást kell találnom, mert sok pótolni valóm van. Este Dario ideadta a saját feltöltött mobil internetét, de nagyon lassú volt. Csak az önkéntes oldalon tudtam két helyre írni. A közösségi oldal nem reagált. A bloggal meg sem próbálkoztam.

Címkék: San Antonio
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azoperenciastengerenistul.blog.hu/api/trackback/id/tr907359440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach
süti beállítások módosítása