"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach

2015. április 12. 05:00 - sandor80szabo

San Antonio 7. nap

2015. április 09. (csütörtök) – San Antonio

Reggel folytattuk az épület kőalapjának lerakását. Be is fejeztük, majd a föld nagy részét elterítettük a leendő helységekben. Besegített Octavio is. Szakmáját tekintve asztalos, ő fogja készíteni az ajtókat, ablakokat.

img_4060_540x405.jpg

img_4061_540x405.jpg

Ebédre leves volt, rizzsel, valamint a nélkülözhetetlen tortillával. Ebéd után folytattuk a vályogtéglák készítését. Dario gondolkozik egy medence építésén, mivel elég nagy gödör marad a vályogtégláknak való agyag kitermelése után.

img_4062_540x405.jpg

img_4063_540x405.jpg

Délután egy kis sziesztázás is belefért a napi programba mindenkinek. Én a függőágyban, a négylábúak a földön.

img_4064_540x405.jpg

img_4065_540x405.jpg

Estefelé egy avokádót akart Dario leszedni, de magasan volt. Segítettem neki, egy hosszú bambusz rúdra erősítettem egy félbevágott palackot. Így a gyümölcs a palackba esik, amikor meglökjük erősebben.

img_4066_405x540.jpg

Megmutatta Dario az apja hajdani nyergét. Előbb utóbb újra használva lesz. Ezután kezdtem furán érezni magam. Émelygés fogott el, hasmenéssel kísérve. Ki is hagytam a vacsorát. Beszedtem egy gyógyszert, de nem segített. Dario készített egy gyógyteát, valamint egy lime-ot vágott félbe, sóval bedörzsölte, és annak a levét kellett megigyam. A wc-re éjjel nem kellett így kimennem, de a szobából igen.

img_4068_540x405.jpg

Ugyanis igen termetes nyolclábú hálótársam akadt. Szemléltetésként a csempe hossza 30 centiméter. (Bocsi Dr. Szöszi, de ezt nem hagyhattam ki.) Bár vendéglátóm állítása szerint nem veszélyes, én azért jobbnak láttam a függőágyban aludni a teraszon. Főleg, hogy állítólag a villanyoltás után kimegy a szobából. Állítólag. Nem bíztam én ebben.

img_4069_540x405.jpg

Egy gyík is jelen volt a szobában, a kisebb rovarokra, pókokra vadászott, de ez számára is nagy falat volt. Maradt tehát a függőágy.

Címkék: San Antonio
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azoperenciastengerenistul.blog.hu/api/trackback/id/tr827359602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach
süti beállítások módosítása