"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach

2015. április 29. 06:25 - sandor80szabo

El Progreso de Drake 12. nap

2015. április 28. (kedd) 22:36 (UTC-6) - Drake Bay Backpacker Hostel

Lassan megszokom, hogy később kelek, mint Marvin. Mire felébredek, kész a reggeli, tölthetem a friss kávét. Soha rosszabb munkahelyet, nem igaz?! Ma nagyon említésre méltó nem történt. Éjjel volt egy jó eső. Nem tudom meddig esett, de Sergioék sátra jól elázott. Reggelre természetesen mintha semmi sem esett volna. Rettentő hőség volt. A kert volt ma soron. Hozzákezdtem, de hamar feladtam. Úgy döntöttem, ebéd után folytatom. 

img_5022_303x540.jpg

Marvin telefonján lévő időjárás jelentést fényképeztem le. Nem tudom, hogy az enyémet hogy lehet megosztani. Ha esetleg ért valaki ehhez, a kommentben árulja el, legyen szíves. Egyébként ma rekordot döntöttem a zuhanyzásban. Reggel le kellett zuhanyoznom, délben ismét, majd később újabb két alkalom volt. Minden alkalommal csak és kizárólag hideg (már amennyire) vízzel. Nem használok tegnap óta szappant, ugyanis a hátamon kiütések jelentek meg. Hogy mitől, nos az jelenleg tesztelés alatt van. Én a párára gondolok. De lehet a szappan, vagy a napsütés is. Ma délutánra kissé viszább húzódott.

img_5020_540x405.jpg

Ebéd után mégsem tudtam folytatni a munkát a kertben, ezért a benti személyes dolgaimat intéztem. Ruhamosás, karbantartás a netbookomon. Hozzákezdtem a levél írásához. Ahhoz a levélhez, amit Dario nevében írok, hogy a négy napelem meglegyen a focipályára. Nem egyszerű dolog úgy megfogalmazni, hogy az első mondat már felkeltse az érdeklődést. De össze fogom hozni. Hiszem, hogy támogatót is fogunk találni.

img_5030_540x405.jpg

Ma Octavio elküldte az épülő házáról a fényképet. Ilyen lesz Darioéknál is, amit elkezdtünk építeni. Tőle is várom a fényképeket. Hondurasról jut eszembe. Sergio csodálkozott, amikor kiderült, hogy Hondurasban is voltam. Azt mondta, kell egy nagyfokú bátorság ahhoz, hogy valaki odalátogasson. Nem mondom, voltak helyzetek, de nem volt olyan rossz azért. Persze a tapasztaltak alapján az egész országról nem nyilatkozhatok.

img_5024_540x405.jpg

Délután csak sikerült kijutni a kertbe. A kavicsösvényt tisztítottam meg a növényektől, valamint a röplabda pálya felét a benőtt fűtől. Holnap következik a másik fele. Ha igaz, nemsokára játszunk is rajta. 

img_5027_405x540.jpg

Kézzel készített, egyedi ékszereket is árulunk. Van egy hölgy, aki készíti őket, mi meg biztosítjuk neki a felületet, az értékesítésre. Bár amióta itt vagyok, nem vett még senki. Mielőtt távozom, fogok egyet venni.

img_5028_540x405.jpg

Holnap lett volna szabadnapom, de egy nappal későbbre tevődött át. Holnap Marvinnak van elintézni valója. Én az egyik közeli városba akarok menni. Pénzt is kell felvennem, meg kicsit ki akarok mozdulni. Kezd amúgy ingerszegény lenni a környezetem. Mondjuk hüllők tekintetében az ingerszegénység kiváló állapot. Tegnap este olvastam, hogy az egyik világcsavargó honfitársam épp Guatemalában van. Ő is Közép-Amerikát járja, csak Panama felől érkezett. Majdnem összefutottunk. Néha beleolvasok a blogjába. Tegyétek Ti is. Nagyon jókat ír. A blogja itt érhető el: hungariangeographic.blog.hu

img_5029_540x405.jpg

Este megnéztem az egyik kedvenc filmem, az Apocalipto-t. Végül is majdnem a helyszínen vagyok. Jobban mondva voltam. Meg aztán annyit idéztem. A napi blog adag így a film után lett megírva. Nálatok ekkor már reggel hat óra múlt. Én meg mehetek aludni. Szóval: Buenas noches!

Címkék: El Progreso
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azoperenciastengerenistul.blog.hu/api/trackback/id/tr997408132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach
süti beállítások módosítása