"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach

2015. május 10. 03:19 - sandor80szabo

El Progreso de Drake 23. nap

2015. május 09. (szombat) 18:31 (UTC-6) - Drake Bay Backpackers Hostel

Lassan már szokássá válik, hogy az esti blog írása közben, egy vendég jön-megy a konyhában. Ezúttal egy termetes béka személyében. Patacon ez idő alatt az igazak álmát aludta a szőnyegen. Egy-két csótányra időnként ráugrik, ha időben észreveszi őket.

img_5531_540x405.jpg

Ma szabadnapos voltam, nem kellett dolgoznom. Nem mintha nagy különbség lenne az átlagos hétköznapok között. Még mindig időzavarban szenvedek. Nem tudom megkülönböztetni a hétköznapokat a hétvégéktől. Tehát szabadnap lévén, fél nyolckor keltem csak. A reggelim félre volt téve. Megreggeliztem, majd hozzákezdtem a szobám takarításához. Úgy döntöttem, hogy ma nem megyek semerre. Tegnap elég volt az esőerdei séta.

img_5533_405x540.jpg

Maradt tehát a pihenés, olvasás, és kommunikáció az otthoniakkal. Sajnos nem mindenkivel tudok élőben beszélni, azaz nem hallom a hangjukat. Velük csak üzenetváltással kommunikálok. Ezért egyre jobban vágyom már haza. 

img_5534_540x405.jpg

Napközben Eitan játszadozott a tároló dobozokkal. Annyira elvolt velük, hogy el nem tudtam volna képzelni, hogy egy drága játék okozott volna-e nagyobb örömöt neki. Akármikor fényképeztem, odajött megnézni a készült fényképet. Még jó, hogy a cenzúrázáshoz még nem ért.

img_5539_540x405.jpg

img_5541_540x405.jpg

Patacon is velem tartott időnként. A délelőttöt az épületben töltik, a hűvösebb padlócsempén, a délutánt pedig a teraszon, a függőágyak alatt. Suriati és Sergio érdeklődtek Patacon iránt. Hiányzik nekik. El is hiszem.

img_5544_540x405.jpg

Tegnap késő délutántól kora estig esett. Mára is ezt vártam, de ezúttal nem esett. Pedig egy-egy eső pár fokkal le szokta hűteni a levegő hőmérsékletét. Ugyanis számomra még mindig elviselhetetlen a pára.

img_5264_540x405.jpg

Végezetül következzen az utolsó adag fénykép, a hostel kertjében fellelhető virágokról. Lassan ideje lesz egy újabb fűnyírásnak, mert itt gyorsabban nő még a fű is. Ma kimaradt a futás is. Holnap a másik irányban fogok futni, a falun keresztül, Agujitas irányában. Igaz, útközben keresztezni fog egy patak is, de valahogy megoldom majd. Nincs kedvem egy újabb párduchoz.

img_5266_540x405.jpg

img_5267_540x405.jpg

img_5268_540x405.jpg

Napközben befejeztem a blog szövegének a szerkesztését, továbbá folytattam a videó felvételek feltöltését. Már csak egy felvétel van hátra. Nemsokára közzéteszem az elérhetőségüket.

img_5546_540x405.jpg

Címkék: El Progreso
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azoperenciastengerenistul.blog.hu/api/trackback/id/tr437446512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach
süti beállítások módosítása