"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach

2015. május 14. 03:41 - sandor80szabo

El Progreso de Drake 27. nap

2015. május 13. (szerda) 18:45 (UTC-6) - Drake Bay Backpacker Hostel

Reggel Marvin nyitott ki, én csak később csatlakoztam. A reggelinket ma nem az asztalnál fogyasztottuk el, mert az foglalt volt. Maradt a bárpult. Az emberek szépen lassan szállingóztak. A reggeli után, egy bögre kávé társaságában, a teraszra vonultam. Patacon is talált magának egy eldugott helyet, ahol nyugodtan pihenhetett.

img_5610_540x405.jpg

Napközben többször be kellett nézzek a konyhába. Észrevettem, hogy sok embernek nehezére esik egy idegen helyen megtalálni a szemetes vödröt. Sokan elmosták maguk után a kávés bögréket, poharakat, de több embernek ez nem sikerült. 

img_5618_540x405.jpg

Ma egyéb feladatot nem választottam magamnak, mivel készülnöm kellett a holnapi útra. Kitisztítottam a táskámat, a cuccaimat összepakoltam. Úgy döntöttem, ha visszajöttem, nem maradok ebben a szobában. A közös hálószobában választok majd magamnak egy ágyat. Az sokkal jobban szellőzik, nem lesz penész a táskámon. A munkavégzésre használt ruhákon, valamint az elhasznált dolgokon kívül viszek magammal mindent. 

img_5621_540x405.jpg

Itt van tehát Panama nyugati országrésze. David város körülbelül 40-50 kilométerre van a határtól. Végig autópályán kell mennem. Elvileg gyorsan odaérek. Elvileg. A többi a határőrökön múlik. Mexikóba érkezés előtt izgultam, később Guatemalánál, Hondurasnál, Nicaraguánál már nem. Costa Rica óta újra izgulok, hogy mi lesz.

img_5615_540x405.jpg

Gabriel - a korábbi önkéntes - ma kért fényképet Pataconról. Ma mentek tovább Panamából Kolumbiába. Holnap lesz négy hete, hogy megérkeztem ide a hostelbe. Sokat nőtt azóta Patacon. Most már kezdi ugatni az idegeneket is. A vendégek imádják, de azért jó érzéssel tölt el, hogy sokszor jön hozzám, megpihenni.

img_5619_540x405.jpg

Úgy terveztem, hogy ebéd után elugrom Agujitasba Helena-val, de ismét esni kezdett, ezért nem indultam el. Holnap úgyis úton leszek. Egy-két dolgot akartam volna vásárolni, de ezt útközben is beszerezhetem.

img_5620_540x405.jpg

A délután nagy részét, hozzájuk hasonlóan, magam is sziesztázással töltöttem. Igaz, most egy-egy oktatási szünet alkalmával sokan voltak a függőágyak környékén. Ezért magam csak akkor mentem oda, ha vége volt a szünetnek. 

img_5622_540x405.jpg

Ma kaptuk meg az áprilisi villanyszámlát. Közzétenném az érdekesség végett. Mint látható 322 kWh volt a fogyasztás. Ez a helyi valutában 40.971 Colon. Forintra átszámítva 20.856 Forint.

img_5623_540x405.jpg

A vacsora legtöbbször az ebédről maradt étel, melyet egy-két kiegészítővel tálal Virian. Holnaptól szombatig nélkülöznöm kell a főztjét. Egy biztos, e két nap alatt a rizs kimarad majd az étlapomról.

Címkék: El Progreso
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azoperenciastengerenistul.blog.hu/api/trackback/id/tr267457948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach
süti beállítások módosítása