"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach

2015. május 23. 03:58 - sandor80szabo

El Progreso de Drake 33. nap

2015. május 22. (péntek) 18:46 (UTC-6) - Drake Bay Backpacker Hostel

Mire felkeltem, Marvin már elindult Agujitasba. Onnan meg Sierpebe, majd Palmar Norte-ba. A hostel havi ügyeit intézte. Ma nem tartottam vele. Amúgy is megint sietős lett volna. Maradtam tehát El Progreso-ban. 

img_5941_540x405.jpg

Reggelire Virian az egyik kedvencemet készítette. Reszelt sajttal töltött, félbehajtott tortilla, más néven empanada de queso. Reggeli után nem kezdtem egyből dolgozni. Szakítottam időt a nyugodt kávézásra. 

img_5942_405x540.jpg

Virian és Eitan elugrottak a boltba. Eitan természetesen apja kedvenc csapatának mezében. Ma én voltam a soros a körlet kitakarításánál. Utána következett egy kis kert rendezés. A kempingezőhelyen szedtem össze a leveleket. Ez a hely nem messze van a pataktól. Két függőágy is gondoskodik a megfelelő pihenésről. Én is pihentem bennük egy kicsit, hisz mostanában nem igen voltak igénybe véve.

img_5946_540x405.jpg

img_5950_540x405.jpg

img_5956_540x405.jpg

Természetesen Tutte és Patacon hol másutt lett volna, mint ahol én vagyok. A nagyobb a már összetakarított részről figyelve, a kisebb a lombseprűvel harcolva. Jól mondják, a kutyák valóban képesek az embert elhalmozni a szeretetükkel. Egy jól nevelt kutya sosem ideges, nem ingerült, állandóan a gazdája nyomában jár. 

img_5954_540x405.jpg

Az ebédet még Marvin nélkül fogyasztottuk el, mivel csak utána érkezett vissza. Egy jó hírt is hozott, délután öt német vendég érkezik. Végre egy kis izgalom. Ilyenkor hozzákezdünk az ágyak előkészítéséhez. Hozzáfogtam a gumicsizmák megtisztításához is. Ezeket mi biztosítjuk a vendégek számára, hogy a túrák során ne legyenek vizesek. Ugyanis néha patakon gázolnak keresztül. Meg a kígyók ellen is védelmet nyújt, mivel a boka környékére érkezik a támadás.

img_5945_540x405.jpg

img_5958_540x405.jpg

Délután Helenával - a korábban már bemutatott spanyol menyecske - érkezett egy gyerek csoport, és nekikezdtek plakátokat festeni. A madarak és fák napjára készülődtek. Utána volt egy kis játék is, a röplabdapályán.

img_5957_540x405.jpg

img_5960_540x405.jpg

Késő délután megérkeztek a vendégek is. Miután lepakolták a dolgaikat, páran játszottunk is egy meccset a röplabdapályán. Még szerencse, hogy nemrég tettem rendbe. Marvin örül, hogy újra van vendég. Végül is, ez hozza a pénzt. Bár mint említettem, nem ebből a bevételből tartja fent magát a hostel. 

img_5962_540x405.jpg

Tutte természetesen a tőle jól megszokott pózban múlatta az időt. Képes így órák hosszat aludni.

Címkék: El Progreso
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azoperenciastengerenistul.blog.hu/api/trackback/id/tr1007484144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach
süti beállítások módosítása