"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach

2014. december 07. 10:52 - sandor80szabo

Hajótalálás 1. rész

2014. december 07. (vasárnap) 09:30 - Las Palmas

Tegnap épp hogy befejeztem a blog bejegyzést, amikor jött egy SMS Csabától. Üzent, hogy még nem indultak el, továbbá van esély a csatlakozásra. Ugyanis három ember meggondolta magát. Találkozzunk ma délelőtt 10 órakor a bárban. Teljesen felpörögtem! Egész éjjel alig aludtam, csak forgolodtam. Itt állok a küszöbön. Már csak egy lépés választ el. Ráadásul ismerőssel mennék, nem lennék annyira egyedül. Pont ma lesz két hete, hogy megérkeztem a Kanárira. Ha sikerül feljutnom a hajóra, szilveszter tájékán érném el Saint Lucia-t. Bő három hét az út. Addig semmi kapcsolat a bloggal, közösségi oldallal. A hajón rádió, valamint segélyhívó van. Tehát ha nem jelentkeznék ma, az azt jelenti hogy sikerült elindulni. 

Egyszóval itt az idő, mindjárt kiderül. Három hét múlva, vagy nemsokára jelentkezem.

Na újra itt vagyok! Ez már délutáni bejegyzés! Jelentem a belga lobogó alatti Oberon legénységének tagja lettem! A kapitány, a szintén belga Patrik felvett! Szerdán indulunk! Kipakoltam, ma már a hajón alszom! Holnapra összeállítok egy bemutató blog bejegyzést! Most irány vissza! Egyszóval nagyon boldog vagyok! Köszönöm Istenem!

Címkék: Las Palmas
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azoperenciastengerenistul.blog.hu/api/trackback/id/tr686963711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach
süti beállítások módosítása