"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach

2014. december 10. 21:51 - sandor80szabo

Álomból rémálom

2014. december 09. (kedd) 14:03 Las Palmas

Reggel ébredés a hajón, éjszaka horkolás mentes volt.  Az orrkabinban rajtam kívül még Csaba és Johnny aludt.  Patrick külön kabinban, Evaline és Ryan egy másikban. Viszonylag későn ébredtem, lehetett vagy nyolc óra. Patrick már talpon volt, de mire kijöttem a kabinból, már elment. Johnny is hamar eltűnt. A többiek még aludtak. Főztem egy kávét, majd kivittem a szemetet. Lassan felébredtek a többiek is, Evaline készített reggelit.

Reggeli után Csaba is elment, én is kiugrottam a bárba feltölteni a blog adagot. Patrick legénységet toborzott, bár nem sok eredménnyel. Mint említettem Cristina csatlakozni fog, ma költözik be. Közben mire visszaértem, jött egy holland srác, hogy csatlakozna az úthoz. Eltöltött vagy fél órát köztünk, közben beszélgettünk. De nála is hátra volt a Patrikkal való személyes találkozás.

Ígértem pár adatot a hajóról, de sajnos nincs típus leírás itt a hajón. A hajó paramétereit megkaptam, melyhez úgy döntöttem, hogy az internetről a típusa alapján leszedek még pár adatot. Az út során lesz időm arra, hogy mindent részletesen leírjak. Gondoltam még ekkor.

img_0701_540x405_.jpg

img_0702_540x405_.jpg

img_0703_540x405_.jpg

img_0705_540x405_.jpg

img_0706_540x405_.jpg

Közben Patrick is visszaérkezett, megbeszélt a holland sráccal egy találkozót. Továbbá közölte, hogy nem találkozhatunk a régi személyzet tagjaival, mert mindenkit megfertőznek a gondolataikkal. Csodálkozva néztünk egymásra. Nem tudtuk hova tenni a dolgot. Én közben kiugrottam a városba, elintézni pár dolgot. Közben Johnny nem érkezett még vissza. Beszélgettünk az időközben csatlakozó Cristinaval, és kiderült, hogy nem tud úszni. Patrick, Csaba és Cristina elmentek a partra, és letesztelték Cristina úszni tudását, és valóban gyenge volt. Vagy még annak sem nevezhető. Nem mert beljebb menni annál a pontnál, amikor még leért a lába. Patrick így nem igazán akart volna neki indulni, így megegyeztek, hogy holnapra eldöntik, mi legyen.

Estefelé volt egy kisebb vita Patrick és Evaline, valamint Ryan között. Történt ugyanis, hogy az utóbbiak együtt akartak vacsorázni a bárban a régi személyzet tagjaival. Ez nem tetszett Patricknak, mert szerinte a csapatnak együtt kell működnie mindenben. A vacsorát is együtt kell elkölteni, szóval Evaline és Ryan maradt, együtt vacsoráztunk, csatlakozva hozzánk Cristina is. Johnny még továbbra sem volt a hajón, ami már nekem kezdett feltűnő lenni. Csaba főzött vacsorára egy zöldséges, gombás, rizses finomságot.

img_0709_540x405_.jpg

img_0710_540x405_.jpg

img_0715_540x405_.jpg

Vacsora után Cristina és Csaba elmentek, mi meg nekifogtunk pókerezni. Zsetonok helyett tésztával. Ezt látták volna Las Vegasban. Tészta Holdem. Tizenegy körül lámpaoltás volt, de Cristina és Csaba, valamint Johnny még nem voltak a hajón. Furcsálltam a dolgot, mivel holnap az utolsó nap, bevásárlás, takarítás várt ránk. Cristinara pedig egy utolsó lehetőség, hogy bebizonyítsa úszni tudását.

Már javában elmúlt hajnal egy óra, amikor veszekedésre, nagy zajra ébredtem. Johnny és Cristina jött be, vitték a cuccaikat. Csaba sehol. Senki nem mondott az elején semmit, csak pakoltak. Látszott a teljes zavarodottság rajtuk. Később kiderült, hogy Patrick várta őket a sötét külső fedélzeten, és nekitámadt Csabának. Számon kérte tőle, hogy miért ilyen későn érkeztek meg. Megvádolta őket, hogy biztos valamin szövetkeztek a régi személyzettel. Szó szót követett, mire Patrick lökdösni kezdte Csabát, majd kilökte a fedélzet szélére, és egy fémcsővel felé csapott, eltalálva Csaba kézfejét. A többit már Johnny állította le. És itt volt az a hang, amire felébredtem.

Az előbb leírtakat Csaba mondta el nekem, mikor már visszajött a kikötői rendőrség járőrivel. Adatfelvétel lett, iratok elkérése, közben én hoztam ki Csaba cuccait. Ryan csak kidugta a fejét, de vissza is ment a kabinjába. Közben Johnny és Csaba a rendőröknek elmondták a történteket, Patrick ezt tagadta. Közölték a rendőrök, hogy másnap keresni fogják Patrickot.

Végül az lett az eredmény, hogy Cristina, Csaba, és Johnny elhagyták a hajót. Előtte Csaba megkért, hogy mi is jöjjünk el, mert Patrick veszélyes, paranoiás, agresszív, idegbeteg. Ez azért elég hirtelen jött. Főleg, hogy erre ébredtem. És nem is tudtam minden részletről.

Egész éjjel nem aludtam, csak forgolódtam. Közben bejött a kabinomba Evaline, és megkérdezte mi történt. Mire elmondtam, amit akkor tudtam, Ryannal hosszasan beszélgettek a külső fedélzeten. Patrick a kabinjában volt.

Reggel Patrick elmesélte nekünk a történetet, teljesen az ő szemszögéből. Csabát állította be bűnösnek, hogy szövetkezik a többiekkel ellene, bomlasztva a csapat egységét. Volt egy kisebb szünet reggel, hogy eldöntsük, hogyan tovább, majd mindhárman bejelentettük, hogy elhagyjuk a hajót. Patrick tudomásul vette a dolgot. Gyorsan összeszedtük a holmikat, és elköszöntünk. A bárban már mindenki ott volt, az egész személyzet. Tizenegy fő velem együtt, továbbá két fő, aki majdnem csatlakozott.

img_0719_540x405_.jpg

img_0721_540x405_.jpg

img_0722_540x405_.jpg

img_0723_540x405_.jpg

img_0724_540x405_.jpg

A képeken három fő kivételével mindannyian rajta vagyunk. Bár mindnyájunkat megviselt az eset, de örültünk is ugyan akkor. Örültünk, hogy ez most derült ki Patrickól, nem pedig a nyílt vízen, távol mindentől, és mindenkitől. Belegondolni is rossz, hogy mi lett volna. Egyben viszont igaza volt. Amikor mondta, hogy mindenkit megfertőznek a többiek, ha találkozunk velük. Igen, meg is fertőztek. Csak Patrick volt a gazdatest.

Címkék: Las Palmas
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azoperenciastengerenistul.blog.hu/api/trackback/id/tr556973485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach
süti beállítások módosítása