"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach

2015. február 12. 19:46 - sandor80szabo

Puerto Morelos 6. nap

2015. február 10. (kedd) – Poerto Morelos

Az éjjel mintha hőemelkedésem lett volna, mert arra ébredtem, hogy le vagyok izzadva. Megcsípett pár szúnyog, de nem attól lett, ugyanis reggelre semmi bajom nem volt. Amióta a farmon vagyok, minden éjjel álmodom. Ritka, hogy egymás utáni éjszakákon álmodnék. Reggel immár teljes létszámmal, újra nekiláttunk a napi teendőknek. Ma én voltam a soros a reggeli készítésben. Természetesen én is rántottát készítettem. Amióta a farmon vagyok, megkóstoltam a mexikói, az amerikai, valamint a francia rántottát.

Különösképpen említésre méltó esemény nem történt. Mondhatni a szokásos. Épp ezért folytatnám a bemutatást. A következő épület a zuhanyozókat, az illemhelyeket, Carlos lakrészét, valamint Adrian padlásszobáját foglalja magába. Adrian ma egész nap nem volt, Cancúnba utazott.

img_1579_540x405.jpg

img_1580_405x540.jpg

A meleg vizet a fenti képen látható, gázpalackról üzemelő bojler adná. Azért nem adja, mert nincs rá szükség. Nem olyan hideg a hideg, voltaképpen nyár van, még ha nekik ez tél.

img_1582_540x405.jpg

Az épület alján láthatóak a takarító helyek. Maga a faszerkezet eléggé leharcolt állapotban van. Vagy nem fordítottak elég figyelmet a rovarmentesítésre, vagy utólag dolgoztak a rovarok, de eléggé rágottnak tűnik.

img_1586_405x540.jpg

A vizes rész helyiségei szépen kidolgozottak. Tökéletes minden. természetes, és tökéletes.

img_1587_405x540.jpg

img_1589_405x540.jpg

img_1590_405x540.jpg

img_1591_405x540.jpg

img_1592_540x405.jpg

Az utolsó képen látható ablakot leeresztjük, ha épp bent vagyunk a helységben. Így tudja más, hogy ha esetleg foglalt.

img_1596_405x540.jpg

img_1597_405x540.jpg

Délutánra megtörtént a terasz oszlopainak újrafestése is. Vasárnapra mindennek rendben kell lennie, ugyanis jön egy nagyobb csoport, kerti sütés, főzés lesz.

img_1601_540x405.jpg

Amint Carlos szobájában a macskákat etettem, felfigyeltem egy gyönyörű asztalra. Kár, hogy ez a sors jutott neki. Rögtön kiszúrtam a kagyló motívumot. Mindenhol emlékeztetnek a Caminora.

img_1610_540x405.jpg

Ebédre Lea tésztát főzött, helyi ízesítéssel. Carlos is velünk evett. Victor és Lea viszont sosem eszik velünk. Kár, pedig elférnénk az asztalnál mindannyian.

 img_1611_405x540.jpg

Említette Carlos, hogy holnap jön egy német srác. Azt viszont nem, hogy pontosan meddig marad. Kérdezte viszont, hogy meddig maradunk. Én március 5-ét mondtam. Hogy ki vált minket, azt nem tudom. Ahogy észrevettem, folyamatos a váltás. Mindig marad valaki a régiek közül, aki tud segíteni az újaknak. Egy ausztrál jelentkező már van.

Címkék: Puerto Morelos
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azoperenciastengerenistul.blog.hu/api/trackback/id/tr547165625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach
süti beállítások módosítása