"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach

2015. március 22. 22:06 - sandor80szabo

Tzununá 6. nap

2015. március 19. (Csütörtök) - Tzununá

Reggelire meglepetésként vaj is volt. Házi készítésű, amit azonnal meg is kóstoltam. Nagyon finom volt.

image_1.jpg

A reggeli főtt tészta volt, zöldség körettel.

image_3.jpg

A délelőtt folyamán a dóm belső falainak vakolása folyt tovább. Több rétegbe kell felvinni a falra. Utolsó egy impregnált réteg lesz. Délután elugrottam volna blogolni, de egy véletlen folytán a netbook kiesett a tokjából és pont azon a részen sérült, ahol a töltő csatlakozik. Kipróbáltam, de nem tölt. Közben rendeltem egy kávét és megpróbáltam a blogot a telefonnal, de nem egyszerű.

image_4.jpg

Az dőjárás továbbra is változékony. Minden nap le kell takarjuk a domot. Kicsit körülményes munka.

image_5.jpg

image_6.jpg

Közben egy inspiráló képet találtam a közösségi oldalon. Teljesen egyetértek vele. Hagyd ott a munkahelyed, és indulj neki a világnak a hátizsákoddal. Épp ezt tettem én js.

image_7.jpg

Vacsora kicsit szomorúan telt. Sajnáltam a netbookom. Sok kép van rajta. Igaz, azok megmaradnak. De továbbiakat nem tudok tölteni rá. A telefonom memóriája meg véges.

image_8.jpg

image_9.jpg

Címkék: Tzununá
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azoperenciastengerenistul.blog.hu/api/trackback/id/tr277292435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach
süti beállítások módosítása