"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach

2015. március 22. 22:40 - sandor80szabo

Tzununá 7. nap

2015. marcius 20. (Pentek) - Tzununá

Reggel gyors készülődés, egy tea, és irány Panajachel. Megprobáltam megjavittatni a netbookom. Le a kikötőbe, majd negyed óra hajókázás után megérkeztem a városba.

image_10.jpg

image_11.jpg

Latin Amerika révén nagy a Che kultusz. Nekikezdtem hát a keresésnek. Negyedikre találtam is olyat, aki hajlandó volt megnézni. Közben ezeket láttam a városban.

image_12.jpg

image_13.jpg

image_15.jpg

Megegyeztem a sráccal, hogy vasárnap a gépért jövök. Az egész beszélgetés elment volna egy gyengébb alapfokú szóbeli nyelvvizsgának. Ez a városrész már nem igazán a túrista rész. Meg is éheztem, vettem egy pizzaszelet menüt.

image_16.jpg

image_17.jpg

Vissza fele a túrista bazár mellett jöttem. A munkát délután folytattuk. Jobb a délelőtt dolgozni. Arjuna viszont ilyenkor ér rá.

image_18.jpg

image_19.jpg

Estére kakaót főztünk, melyet Gemma és Tom vett. Egy nagy töbmben volt, abból faragtuk le. Raktunk egy tábortüzet, és a forró bögre kakaót kortyolgatva beszélgettünk.

image_20.jpg

image_21.jpg

image_22.jpg

Címkék: Tzununá
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azoperenciastengerenistul.blog.hu/api/trackback/id/tr487293005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach
süti beállítások módosítása