"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach

2015. március 23. 23:32 - sandor80szabo

Tzununá 10. nap

2015. március 23. (hétfő) - Tzununá

Tegnap késő délután megérkezett Sina, Svájcból. 15 hónapja utazik a barátjával. Dél-Amerikát kipipálták. Lassan Közép-Amerikát is. A barátja most Kubában van.

image_48.jpg

Reggelire mangó, ananász és zabkása volt. Ilyenkor többször kell teleszednem a tányéromat, hogy ebédig kibírjam.

image_50.jpg

Kilenckor kezdtük el a melót, befejeztük a dóm belső vakolását. Hozzákezdtünk a kűlső falhoz szükséges vályog anyag összeállításához. Föld, fenyőtűlevél apríték, apró szitált kavics.

image_51.jpg

Az ebédet Sina főzte. Ilyenkor kiesik a munkából, de a munkaidőbe beleszàmítódik. Holnap délutános leszek, mert elugrom San Pedro-ba. Teszek még egy próbát a netbook megjavítására. Ernő adott egy tippet. Forrasszák a töltő kábelt direktbe az alaplapra. Fixo la cargo cabelo madreborda. Vagy valami ilyesmit kell mondanom.

image_52.jpg

Az immár három önkéntesből álló crew ebéd utàn folytatta a munkát a dómban. Arjuna és José is dolgozott.

image_55.jpg

image_54.jpg

image_53.jpg

Délután felnéztem Brigita telkére. Elkezdték a fal építését folytatni. Ben közben épp a függőágyát szerelte fel.

image_56.jpg

image_57.jpg

Délután San Marcos-ban, Arjunáék tartanak egy éneklős, meditálós órát. Eleinte gondolkodtam, hogy menjek-e, de végül úgy döntöttem, hogy kihagyom. Krisna zenék, úgynevezett mantrák szólnak. Nem az én világom, nem az én hitem. Kérdeztem, hogy nekik mi a vallásuk. Arjuna a békében, és a szeretetben hisz. Én is ugyanabban, de maradok az Istenemnél. Az egy Istennél.

Címkék: Tzununá
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azoperenciastengerenistul.blog.hu/api/trackback/id/tr257299125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach
süti beállítások módosítása