"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach

2015. május 02. 07:16 - sandor80szabo

El Progreso de Drake 15. nap

2015. május 01. (péntek) 23:35 (UTC-6) - Drake Bay Backpacker Hostel

A mai napom sem volt az a pörgős nap. Néha közbe kell iktassak egy-egy érdekesebb, eseménydúsabb napot, hogy el ne veszítsem a blogolvasóimat. Áttérhetnék a két, vagy több napi bejegyzésre, de nem igazán szeretnék. Napi bejegyzéssel kezdtem el, így is akarom folytatni. Reggel én kezdtem a napot, a munka ünnepnapján. Jasper, a hamburgi vendég a hétvégére elutazott. Helyette jöttek hatan. Úgyhogy most van vendég. Persze ez nem befolyásolja a napi tevékenységemet. 

img_5173_405x540.jpg

A délelőtt felvarrtam a hátizsákomra a legújabb felvarrót. Nicaragua kimaradt, ugyanis nem találtam felvarrót sehol. A costa ricai sem olyan, mint amit akartam. De be kell érjem azzal, amit találtam. Ha minden jól megy, még egy fog felkerülni két hét múlva. A többi majd kiderül. Ma egész nap ezen járt az eszem. Hogy miként legyen a folytatás. Rengeteg opció közül választhatok. Az elsődleges tervről kedden kiderül, hogy sikerül-e, vagy sem. Bárhogy is alakul, úgy döntöttem, hogy haza ugrom egy időre. Hogy mennyire, azon még gondolkodom. Van pár dolog, amit el kell intéznem. Sokan a Camino előtt mondták, hogy meg fogok változni az úttól. Hogy adni fog valamit az út, és a többi, és a többi. Nos, a Camino ezen a téren nálam nem ezt eredményezte. Mint említettem korábban, inkább hitbéli megerősítés volt, valamint magabiztossá tett. A következő utam, mely a Kanári-szigetekig vezetett, megtanított arra, hogy az életben mindig kell lennie B tervnek. A mostani utam, mely időben és távolságban is a leghosszabb, sok mindenre tanított. Többek között arra, hogy lehet bármilyen szép az a hely, ahol épp járok, legyenek nagyszerű élményeim, mit sem ér, ha nincs melletted valaki, akivel mindezt megoszthatod. Megtanított továbbá arra, hogy az ember életében a legfontosabb az, hogy akiket szeret, és akik fontosak neki, azokkal töltsön minél több időt. De a legfontosabb mind közül az, hogy az életben felmerülő problémák, kihívások, vagy döntések elől ne meneküljünk, hanem nézzünk velük szembe, és ha nem is tudjuk megoldani, tudjunk vele együtt élni. 

img_5174_540x405.jpg

Délután volt egy fél órás eső, melynek ideje alatt a függőágyban pihentem, Pataconnal. Hát nem édes? Remélem visszajöhetek két hét múlva, mert hiányozna a kis ördög fióka. Az új vendégek is egyből megkedvelték.

img_5175_405x540.jpg

Estére tamal volt felszolgálva. Mexikóban, Guatemalában, és Hondurasban már ettem, itt sem hagyhattam ki. Ízre mindegyik más és más, de nem nagy a különbség. Nehéz lenne megmondani, hogy melyik a legjobb. Persze Marvin szerint a costa ricai.

img_5181_540x405.jpg

Este ismét mozizás volt. Ezúttal is én választottam filmet. A másik kedvencemet néztük, az Út a vadonba (Into the Wild) című filmet. A film egy megtörtént esetet dolgoz fel, melynek szereplője maga is rájön a végén az élete értelmére. 

img_5183_540x405.jpg

Címkék: El Progreso
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azoperenciastengerenistul.blog.hu/api/trackback/id/tr577420932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach
süti beállítások módosítása