"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach

2015. május 13. 05:16 - sandor80szabo

El Progreso de Drake 26. nap

2015. május 12. (kedd) 20:17 (UTC-6) - Drake Bay Backpacker Hostel

Ma egy kicsit később keltem a szokottnál. A reggelim ezúttal is megvárt. Megébredtem hajnalban, de sikerült vissza aludnom. Reggel nyolckor már elviselhetetlen a meleg. Így a futást átettem délutánra.

img_5578_540x405.jpg

Sajnos a párás levegő miatti penészedés terén nincs változás. Kellene egy páraelszívót beépíteni. A nagy hátizsákom hetente többször ki kell hoznom a szobából, át kell törölnöm, szellőztetnem. Nem akarom, hogy a júniusi indulásomig tönkremenjen. A bőrövem, valamint a bőr karkötőm küzd még hasonló problémával. A ruhákon egyelőre nem látok semmi változást. A törlőkendőként használt, textil pelenkán fedeztem fel ma reggel tojásokat. Valószínűleg póktól származtak. Indulás előtt ezeket is át kell néznem. Az egész táska, felszerelés egyenként át lesz vizsgálva. Nem szeretnék semmi olyat hazavinni, ami nem haza való.

img_5580_540x405.jpg

A hostel gyógyszeres szekrényében Eitan, ma módszeres kutatómunkát végzett. A meglepetés akkor ért engem amikor a kezéből kivett dobozt jobban megvizsgáltam. Széntabletta volt, Magyarországon gyártott. Hogy kié lehetett, és hogyan kerülhetett oda, az rejtély marad. Ugyanis a vendégkönyvben nincs magyar állampolgárságú személy. 

img_5579_540x405.jpg

Délelőtt befejeztem a kerti munkát, a virágágyások immár szépek lettek. Jasper ma elhagyta a hostelt. Ő volt a legrégebb óta itt. Átmegy a félsziget másik részére. Gazdagabb lettem egy német srác ismeretségével. 

img_5582_540x405.jpg

img_5583_540x405.jpg

Ebédünket már a meccs nézése közben fogyasztottuk el. Ma volt ugyanis a bajnokok ligája elődöntő visszavágója. A katalán csapatnak szurkoltam, melynek meg is lett az eredménye. A bajorok győztek ugyan 3:2 arányban, de az összesített eredmény alapján a Barcelona jutott a döntőbe. Már csak a holnapi meccs választ el a Barcelona - Juventus döntőtől. A két argentin csatár döntőjétől.

img_5587_540x405.jpg

A meccs után én is elindultam, lefutni a mára tervezett hét kilométert. Mint korábban említettem, fekete párduc miatt, az irányon változtattam. Ezúttal külön testőröm is akadt, ugyanis Tutte velem tartott. Agujitas felé vettük az irányt. Egy kilométer után következett a patak átgázolás, majd tovább az úton.

img_5588_540x405.jpg

Az egyik háznál egy termetes kutya rohant felénk, de mi gyorsabbak voltunk. Viszont úgy döntöttem, nem megyünk arra vissza. Az óceán partot választottam. Négy kilométer után a cipőt tehát levettem, majd mezítláb irány az óceánparti homokföveny. Nehezebb így futni egy kicsit, de ezt kár volt kihagyni. Egy hónapig maradok ennél a verziónál. Csak a távolság fog nőni egy kicsit.

img_5591_540x405.jpg

Tutte végig mellettem volt. Nem tudom mikor futott utoljára ennyit, de jól bírta. Egészen a repülőtérig futottunk, ott lett meg a hét kilométer. Egy kicsit ott megpihentem, de Tutte már indult volna haza. Nem is maradtam tovább. Legközelebb zárom egy fürdéssel. Most a hullámok is elfogadhatóak voltak. 

terkep_3_540x316.jpg

img_5596_540x405.jpg

img_5598_540x405.jpg

Erről is sokat álmodoztam, hogy egyszer majd az óceán parton fogok futni. És tessék, teljesült. Az álmok teljesülnek, ha teszünk érte. Tudom nem könnyű, nekem sem volt az. Sok küszködéssel, lemondással, harccal teli időszakon vagyok túl, de megérte. Egyébként viszonylag későn kezdtem el rendszeresen futni. Három évvel ezelőtt. De úgy gondolom, sosem késő semmihez sem hozzáfogni. Ha hazaértem, gitározni akarok megtanulni. Végre hasznát veszem a saját gitáromnak. Axi, remélem az alapokat megtanítod. 

img_5606_540x405.jpg

Visszafele egy levezető séta volt csak. Tutte végig mellettem volt. Egy tehén csorda legelészett az egyik elkerített területen. Érdekesek a fehér madarak mellettük. Mindig a tehenek mellett lépkedtek. Gondolom, a bogarakat szedték össze. Mire megérkeztünk, az eső is el kezdett esni. Tökéletes volt az időzítésünk. Tutte ivott egy jó adag vizet, majd elnyúlt a függőágyak alatt. Magam is ezt tettem egy zuhany után, csak a függőágyban.

img_5609_259x540.jpg

Estére megérkeztek a múltkori oktatók. Holnap ismét informatikai oktatás lesz. Közben megjelent az alapítvány idei toborzó plakátja. Lehet jönni júliustól segíteni teknősöket menteni. Akkor én már otthon leszek.

Címkék: El Progreso
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azoperenciastengerenistul.blog.hu/api/trackback/id/tr957455382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach
süti beállítások módosítása