"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach

2015. június 13. 06:06 - sandor80szabo

El Progreso de Drake 54. nap

2015. június 12. (péntek) 21:13 (UTC-6) - Drake Bay Backpacker Hostel

Utolsó előtti reggelem a hostelben ugyanolyan volt, mint az utóbbiak: mire felkeltem, a vendégek már elindultak a túrára. Marvin a függőágyban, Eitan még aludt, Virian a reggelit készítette. Aida is még a szobájában volt. Kivánszorogtam a konyhába, teletöltöttem a bögrémet kávéval, majd a reggeliig lengedeztem egyet a függőágyban. 

img_6343_540x405.jpg

A mai nap be akartam fejezni a tegnap elkezdett röplabdapálya tisztítást. Az eső ma is többször félbeszakította a munkámat, bár nem tartott hosszú ideig. Marvin folytatta a bambuszváz építését. Aida a konyhát szedte elemeire, és újra rendezte azt. 

img_6355_540x405.jpg

img_6353_540x405.jpg

A mai nap egy újabb "vendég" volt a hostelben. Eddig nem találkoztam vele. Ideje volt hát megismernem, mielőtt itt hagyom a hostelt. Szerencsére Patacon nem vette észre, így túlélte a látogatást.

img_6341_540x405.jpg

Ma is meleg volt nagyon. Mire végeztem a teendőimmel, mehettem is zuhanyozni. Épp jeleztem Katinak, hogy lesz dolga a hajammal. Kicsit el lett hanyagolva az utóbbi hónapokban. Még március végén volt Floresban egy kis igazítás, de azóta semmi. Végül is világcsavargó lennék, nem igaz? Ebbe a kategóriába meg belefér.

img_6344_540x405.jpg

Ebédre ma kivételesen nem rizs volt. Szerintem ez volt a második alkalom, amióta itt vagyok. Igaz, nem úsztam meg ma sem, mert a reggeli tartalmazott rizst. Holnaptól egy ideig el fogom felejteni. Maximum tejberizs formában jöhet.

img_6352_540x405.jpg

Ebéd után következett a már jól megszokott szieszta. Helyszín a teraszon lévő függőágyak egyike, Patacon társaságában. Holnaptól már nem fogom a társaságát élvezni, így ma minden percet kihasználtam. Ő fog hiányozni a legjobban.

img_6362_540x405.jpg

img_6360_540x405.jpg

A hátizsákom bepakolva, útra készen. Már csak egy pár dolog van kint az asztalon. Nem akartam ma bepakolással tölteni az időt. Holnap reggel már csak a hátamra kell vennem. Ma egyébként eszembe jutott a botom. Vajon merre lehet, ki használhatja? Titkon azt reméltem, hogy valamilyen úton, módon viszont látom majd.

img_6363_405x540.jpg

Este volt még egy kis szieszta, egy-két doboz sör társaságában. Ezúttal Tute csatlakozott, a maga fura módján.

img_6368_540x405.jpg

img_6370_540x405.jpg

Ennyi volt hát a nyolc hétnyi önkéntesség El Progresoban, a Drake Bay Backpacker Hostelben. Rengeteget köszönhetek Marvinéknak. Igaz, nem úgy sikerült a spanyol nyelvvel haladnom, ahogy elterveztem, de cserébe ő gyakorolhatta az angolt. Egyébként az egyetemi tanulmányát Barcelonában tervezi folytatni. Ott akarja a mesteri fokozatot megszerezni. Remélem, viszontlátom őket még.

img_6371_540x405.jpg

Ha pedig az összesítésnél tartottam ... Az elindulásom óta 19 hét telt el, mintegy 133 nap. Ez idő alatt megfordultam hét országban, ebből hat Közép-Amerikában. Dolgoztam farmokon, segítettem az utcáról befogadott kutyák gondozásában, építettem egy leendő ashramot, valamint megismerhettem egy hostel működését. Gyakorolhattam a spanyol nyelvet, bár igazából az angol tudásomon csiszolgattam. Megismertem rengeteg jó embert, több családot. Megkóstolhattam a különféle helyi ételeket. Betekintést nyerhettem a rendkívül változatos, sokszínű Latin-amerikai kultúrába. És nem utolsó sorban csodálatos helyeken járhattam, gyönyörű tájakat ismerhettem meg. De most úgy érzem, egyenlőre elég volt. Hogy meddig fog tartani a szünet? Erre csak egyet mondhatok: nálam sosem lehet tudni ...

montazs.jpg

Címkék: El Progreso
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azoperenciastengerenistul.blog.hu/api/trackback/id/tr917538402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach
süti beállítások módosítása