"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach

2015. február 19. 16:58 - sandor80szabo

Puerto Morelos 9. nap

2015. február 13. (péntek) – Puerto Morelos

Reggel Carlos korán érkezett. Neki is kezdtünk mindannyian a tennivalóknak. Christopher a fürdőhelység falait festette, Adrian tereprendezést végzett, Gael követ hordott Victornak, aki folytatta a tó körüli térkövezést. Magam a levelek összesöprését végeztem az étkező körül.

img_1718_540x238.jpg

Persze legelőször megetettük az állatokat. Gael megtalálta az ittlétünk óta rekorder csótányt, a papagájoknál. Kíváncsi vagyok, vajon ittlétem alatt lesz-e újabb rekord.

img_1710_540x405.jpg

Folytatva a kutyák bemutatását, következzen Matteo. Van egy sérülés a nyakán, gyógyszeres kezelésben részesítette a héten a doki. Carlos éppen a seb körüli szőrt vágta le.

img_1712_540x405.jpg

img_1720_540x405.jpg

A tegnapról maradt ételt felhasználva Adrian remek reggelit készített. Mexikói szendvics, rántottával kiegészítve. Tegnap nem találtam egyik boltban sem tejport. Tejet pedig hűtő hiányában nem akartam venni. Tehát a kávét továbbra is feketén iszom.

img_1711_540x405.jpg

Épp tegnap számoltam be a családnak, hogy makkegészséges vagyok. Erre tegnap délutánra a lábfejemen csípésnyomok jelentek meg. Előző este (azaz tegnapelőtt) megcsíptek a szúnyogok. Christophernek ugyan így néz ki a lábfeje. Gaelnek nem, ő zoknit húz esténként. Most már én is. Meg fenistil krémmel kenegetem. Ezért jó a kis gyógyszeres készlet. Ég, viszket, ráadásul nem tudtam ma cipőben dolgozni.

img_1713_540x405.jpg

A csípéseket leszámítva más bajom nincs. A bőröm is kiheverte a hirtelen sokkot, amit a mexikói nap okozott neki. Remélhetőleg a csípések is mihamarabb elmúlnak.

Reggeli után nekiálltam feltölteni földdel a kőből készített virágágyásokat. A többiek folytatták a kerti takarítást. Közben megérkezett Samuel és a barátja, folytatták a terasz építését.

img_1719_540x405.jpg

Carlos meg kihozta a vasárnapi hangulathoz szánt zenei technikát, tesztelésre. Volt hangja rendesen. Továbbá meglepett egy zacskó tejporral. Hallelujja! A déli kávét már azzal ittam.

img_1715_405x540.jpg

Ebédnél körbeültük az asztalt, Lea és Victor ezúttal is külön. Babfőzelék, tészta saláta, tortilla, és tarhonyához hasonló étek. Mellé papaja nektár, frissen facsarva. Az étel nagyrészt vegetáriánus, ritkán eszünk húst, de érdekes módon meg vagyok nélküle.

img_1714_540x405.jpg

Nap végén ültettem pár dísznövényt a virágágyásokba, majd belocsoltam őket. Kertészkedő napot tartottam. Kezd szépülni ez a farm. Victor is szépen haladt a tó körül.

img_1723_540x405.jpg

img_1724_540x405.jpg

img_1729_540x405.jpg

Este felvarrtam a hátizsákomra a tegnap vásárolt felvarrót. A Kanári-szigetek után már Mexikó is rajta van. Mint látható, van még sok hely a táskámon.

img_1751_405x540.jpg

Végére következzen Szarkáné Krisztinek egy fénykép az egyik kedvenc növényéről. Látod, itt is milyen szépen fejlődik, nem csak a Garam utcában.

img_1843_540x405.jpg

Címkék: Puerto Morelos
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azoperenciastengerenistul.blog.hu/api/trackback/id/tr27189409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach
süti beállítások módosítása