"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach

2015. március 23. 01:19 - sandor80szabo

Tzununá 9. nap

2015. március 22. (vasárnap) - Tzununá

Reggel ismét korán keltem, mert siettem Panajachelba. Tegnapi naphoz még annyi, hogy Laura elment, és Ben visszajött. Ben egy hétig túrázott a környéken. 

image_33.jpg

A tegnapi kampányzárást követően úgy látszik valakik nemtetszésüket fejezték ki, a maguk módján. Leérve a kikötőbe, pár perc után már jött is a hajó.

image_34.jpg

Beérve Panajachelba, egyből az üzlethez mentem. Kissé meglepődtem, amikor ez a kép fogadott. A megbeszélt időpont stimmelt, de nem volt ott a srác. 

image_35.jpg

A mellette lévő üzlet vezetőjétől kiderítettem a lakcímét, és felkerestem. Kiderült, hogy nem tudta megjavítani a gépem. Ez kissé lehangolt. Arjuna mondta, hogy van neki is egy műszerész ismerőse. Teszek még egy próbát.

 image_36.jpg

Szabadnap révén elindultam egyet csavarogni. Vasárnap volt, mise épp véget ért, de a ketesztelés résztvevői még a templomban voltak. Itt is jelen volt a koporsóban fekvő Jézus. Tudom, hogy Kovács Tanár Úr ki tudja nekem deríteni ennek a jelentését.

image_37.jpg

image_38.jpg

image_39.jpg

 image_40.jpg

Vasárnapi piac is volt. Vigyázva az értékeimre, szétnéztem. Volt itt minden, mi szem-szájnak ingere. Magam nem vettem semmit. 

image_41.jpg

image_42.jpg

Ezt követően magamról is gondoskodnom kellett. Mivel tegnap már megtört a sör bőjt, ma folytattam a népszerű fajtával. Bobby, jelentem letesztelve!

image_43.jpg

Megpróbáltam egy internet kávézóban feltölteni a blogot, de nem tudtam átméretezni a képeimet. Ez a baj az "alma" telefonnal. Nem lehet állitani a kép méretén. De utána kipróbáltam egy alkalmazást, amivel a telefonon át tudtam méretezni. Így hozzákezdtem a telefonon blogolni. Hosszadalmas, de megy. Jobb, mint a semmi. Úgy döntöttem, hogy a képeimet pendrive-ra másolom. 4 gigás az enyém, ha megtelik veszek még. Amíg nem tudom megkavíttatni a gépet, addig ez lesz.

image_44.jpg

image_45.jpg

image_46.jpg

Közben intéztem a többi helyet. Nem maradok április közepéig itt. El Salvador-ban egy helyet találtam. Honduras-ban hármat. Utóbbi közül egy már válaszolt. Majd eldöntöm. Jut eszembe: az önkéntes oldalamon más személy adatai voltak. Írtam a honlap üzemeltetőjének, azt válaszolták, hogy a wifi jellel van a gond. Leteszteltem itt Panajachel-ben, és igaz. A bambusz hotel wifije bezavart.

image_47.jpg

Utolsó képet Axinak külfeném, remélem olvasod. Itt kaphattál volna uruguay-i kolbászt.

Címkék: Tzununá
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azoperenciastengerenistul.blog.hu/api/trackback/id/tr997293239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"A világnak szüksége van álmodókra és cselekvőkre. De mindenek fölött szüksége van olyan álmodókra, akik cselekszenek." Sarah Ban Breathnach
süti beállítások módosítása